تاریخ معرفی گوشی آنر مجیک V

تاریخ معرفی گوشی آنر مجیک V ، رقیب گلکسی زد فولد مشخص شد

کمپانی آنر تصمیم دارد در سال جدید گوشی تاشوی Honor Magic V را وارد بازار کند. در ادامه به تاریخ معرفی گوشی آنر مجیک V و مشخصات آن می‌پردازیم.

آنر تصمیم گرفته که سال جدید را پرقدرت آغاز کند، به همین خاطر تاریخ معرفی اولین گوشی هوشمند تاشوی خود را رسماً تائید کرده است. آنر مجیک V در تاریخ 10 ژانویه (20 دی ماه) ساعت 11:30 دقیقه صبح به وقت چین رونمایی می‌شود.

مشخصات جدی‌ترین رقیب گلکسی زد فولد 3

رویداد معرفی محصول جدید آنر به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود و به محض اینکه خبری از آن برسد با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این گوشی تاشو همچون سامسونگ گلکسی زد فولد 3، به صورت افقی تا می‌شود.

تصاویر تبلیغاتی Honor Magic V نشان می‌دهند که دوربین سلفی درون پانچ هول تعبیه شده و ساختار دوربین‌های پنل پشتی نیز سه گانه است. در کنار این سنسورها، شاهد فلاش LED دوگانه و چند حسگر نوری و همچنین سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) هستیم.

تاریخ معرفی گوشی آنر مجیک V

آنر Magic V اولین گوشی پرچمدار تاشویی است که قلب تپنده آن اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود و این گوشی به عنوان اولین پرچمدار کمپانی مستقل آنر در سال 2022 شناخته می‌شود. برخی شایعات نیز حاکی از شارژر سریع 66 واتی و اندروید 12 هستند.

آنر قصد ندارد در مورد GMS چیزی بگوید چون این رویداد در چین برگزار می‌گردد اما اگر مجیک وی به بازارهای جهانی راه یابد، بی‌شک از خدمات گوگل پشتیبانی خواهد کرد. نظر شما در خصوص تاریخ معرفی گوشی آنر مجیک V چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*