شیر آب هوشمند Moen

شیر آب هوشمند Moen را با حرکات دست خود کنترل کنید

نسل جدید شیر آب هوشمند Moen با حرکات دست کاربر و یا حتی فرامین صوتی آن کنترل می‌شود و امکانات هوشمند مختلفی را در اختیارتان می‌گذارد.

شرکت آمریکایی Moen با یک شیر آب هوشمند جدید پا به نمایشگاه CES 2022 گذاشته است که متفاوت از تمام شیر آب‌هایی که تاکنون دیده‌اید، بدون حتی نیاز به کمترین لمس، می‌تواند با حرکات دست شما کنترل شود. شیر آب هوشمند Moen از قابلیتی به نام Motion Control برخوردار است که به کاربر اجازه می‌دهد با استفاده از حرکات دست خود فشار آب خروجی و حتی دمای آن را کم و زیاد کند.

این شیر آب دارای طراحی و رنگ‌بندی متفاوتی است تا بتواند به راحتی با سبک‌های مختلف طراحی داخلی مطابقت پیدا کند. کمپانی Moen به قدری به فناوری خودش مطمئن است که حتی در برخی از نسخه‌های این شیر آب، هیچ دسته‌ای برای کنترل دستی وجود ندارد!

انتخاب آب داغ، سرد یا گرم به راحتی حرکت دادن دست جلوی یک سنسور انجام می‌شود. شما همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن Moen Smart Water دمای پیش‌فرضی را برای آب انتخاب کنید و جسچرهای حرکتی پیشنهادی را برای استفاده تنظیم کنید.

شیر آب هوشمند Moen

شیر آب هوشمند Moen با فناوری Motion Control تمام امکانات نسل قبل این شیر آب از جمله کنترل صوتی با دستیاران آمازون الکسا و گوگل اسیستنت را هم در بر می‌گیرد. در اینجا حتی گزینه‌هایی برای سرازیر شدن مقدار دقیقی آب با دمای مشخص شده نیز وجود دارد که می‌تواند گزینه‌ی فوق العاده‌ای برای نانوایی‌ها باشد. یک فرمان صوتی به نام “wash hands” هم وجود دارد که وقتی از آن استفاده کنید، سرازیر شدن آب به مدت 20 ثانیه متوقف می‌شود تا ابتدا به خوبی دست‌هایتان را صابون بزنید، سپس شیر آب به صورت خودکار باز می‌شود. شما حتی می‌توانید از طریق اپلیکیشن موبایلی مخصوصی، مقدار آب مصرف شده خود در طول ماه را هم بررسی کنید.

امسال، کمپانی Moen اپلیکیشن یکپارچه‌ای به نام Smart Water Network را برای تمام محصولات خودش طراحی و منتشر کرده که شامل مدیریت شیر آب، نشت‌یاب هوشمند، مدیریت دوش هوشمند این کمپانی و غیره می‌شود. این سیستم همچنین هنگام تشخیص خطر صاحب خانه را مطلع کرده و به صورت خودکار آب را قطع می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*