اولین گوشی جدید سال 2022

وان پلاس 10 پرو، اولین گوشی جدید سال 2022 خواهد بود

نمایشگاه CES 2022 شروع شده و طبق ادعای برخی منابع، اولین گوشی جدید سال 2022 وان پلاس 10 پرو خواهد بود که نگاهی به برخی مشخصات آن می‌اندازیم.

کمپانی وان پلاس در سال 2022 اولین شرکتی خواهد بود که پرچمدار جدیدش را برای کسانی که به دنبال یک گوشی هوشمند تازه هستند، معرفی می‌کند. این شرکت از افشای اطلاعات جامع پیرامون گوشی‌های خود خودداری می‌کند (البته بیشتر چیزها) اما این باعث نمی‌شود که برخی از مشخصات محصولات جدید آن فاش نشود.

اولین گوشی جدید سال 2022 با برند وان پلاس

طبق شایعات اخیر، OnePlus قرار است اولین شرکتی باشد که در سال 2022 به رونمایی از گوشی رده بالای خود با نمایشگر 6.7 اینچی و نرخ تازه سازی بالا و نیز پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 می‌پردازد.

مشتاقیم تا بدانیم که ساختار دوربین این گوشی در پنل پشتی به چه شکلی است و سه سنسور آن چگونه با هم ترکیب می‌شوند. همچنین روی یکی از ماژول‌ها عبارت «P2D 50T» نوشته شده و منتظریم ببینیم به چه معناست؟

اولین گوشی جدید سال 2022

یکی از چالش‌های بزرگ این کمپانی حفظ تعادل قیمتی این گوشی در رقابت با سایر پرچمداران اپل و سامسونگ است. باید ببینیم مشخصات فنی وان پلاس 10 پرو با قیمتی که دارد، می‌تواند با محصولات دو کمپانی بالا رقابت کند یا نه! در عین حال باید تغییرات محسوسی نسبت به سری ارزان قیمت نورد – Nord داشته باشد.

OnePlus 10 Pro برای اولین بار در روز سه شنبه، 11 ژانویه در چین عرضه خواهد شد. با چنین برنامه زمانی امیدواریم که پیش از روز عرضه، اطلاعات و جزئیات بیشتری در خصوص این گوشی بشنویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*