ایسر کروم بوک اسپین 513

ایسر کروم بوک اسپین 513 با یک نمایشگر جالب معرفی شد

ایسر کروم بوک اسپین 513 – Acer Chromebook Spin 513 با یک نمایشگر عمودی مناسب کدنویسی، مشخصات فنی مناسب و یک نمایشگر لمسی در CES 2022 معرفی شد.

معمولاً وقتی بحث نمایشگر به میان می‌آید، هر چه نمایشگر یک گجت بزرگ‌تر باشد، آن محصول بزرگ‌تر است. این در مورد مانیتورها، تلویزیون‌ها و البته لپ تاپ‌ها صدق می‌کند. اما اگر به یک لپ تاپ با نمایشگر بزرگ نیاز دارید ولی نمی‌خواهید پول زیادی بابت خرید آن بپردازید، احتمالاً ایسر کروم بوک اسپین 513 برای شما جذاب خواهد بود.

ایسر با خودش کروم بوک جدید Acer Chromebook Spin 513 را به نمایشگاه CES 2022 آورده است که به جای یک نمایشگر استاندارد با نسبت 16 به 9، از یک نمایشگر با نسبت 3 به 2 استفاده می‌کند. این یعنی حتی از نمایشگرهای عمودی با نسبت 13 به 5 هم 18 درصد فضای کار بیشتری را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

یک کروم بوک مناسب کدنویسی با قابلیت تبدیل به تبلت لمسی

ایسر کروم بوک اسپین 513

اگر وب‌گردی می‌کنید یا برنامه‌نویس هستید و کدنویسی می‌کنید، یک نمایشگر بلند قامت گزینه ایده‌آلی برای شما است. به همین خاطر است که معمولاً کدنویس‌ها از نمایشگرهایی در ستاپ خود استفاده می‌کنند که دارای حالت عمودی نیز هست. اما نمایشگر به کنار، ایسر کروم بوک اسپین 513 از چیپست MediaTek Kompanio 1380 قدرت می‌گیرد که به 8 هسته مجهز است و می‌تواند عمر باتری 10 ساعته داشته باشد.

این دستگاه طراحی هیبریدی دارد؛ یعنی شما به راحتی می‌توانید کیبورد آن را به پشت بچرخانید و لپ تاپ خود را به یک تبلت لمسی تبدیل کنید. این لپ تاپ از Wi-Fi 6، فناوری صوتی DTS با اسپیکرهای پرتاب از بالا، میکروفون‌های داخلی و گواهی نظامی MIL-STD 810H برخوردار است که در دستگاه را در برابر افتادن از ارتفاع مقاوم می‌کند.

قیمت ایسر کروم بوک اسپین 513

ایسر کروم بوک جدید خودش را از ژوئن 2022 و با قیمت پایه 599.99 دلاری وارد بازار آمریکای شمالی خواهد کرد. به زودی اطلاعات بیشتری از این لپ تاپ منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*