ایرباد بی سیم جبرا Elite 4 Active

ایرباد بی سیم جبرا Elite 4 Active ؛ یک هدفون خوش قیمت با فناوری حذف نویز برای ورزشکاران

ایرباد بی سیم جبرا Elite 4 Active با طراحی ضد آب، عمر باتری خوب و فناوری حذف نویز، به عنوان هدفون بی‌سیم مقرون به صرفه برای ورزشکاران معرفی شد.

جبرا با خودش یک ایرباد بی‌سیم ورزشی با فناوری حذف نویز را به نمایشگاه CES 2022 آورده است که برخلاف دیگر هدفون‌های مشابه موجود در بازار، قیمت خیلی بالایی ندارد.

ایرباد بی سیم جبرا Elite 4 Active در مقایسه با آخرین نسل هدفون جبرا الایت به فناوری حذف نویز فعال (ANC) مجهز شده است که به شما کمک می‌کند تمام حواستان را در طول تمرینات ورزشی و دویدن به کار بگیرید و هیچ چیزی باعث حواس پرتی شما نشود.

ایرباد بی سیم جبرا Elite 4 Active

از آنجا که جبرا الایت 4 اکتیو با هدف ورزشکاران طراحی شده، گواهی ضد آب و ضد تعریق IP57 را در بر می‌گیرد تا مطمئن شوید در طول ورزش خود هیچ اتفاق ناخوشایندی برای آن رخ نمی‌دهد. فناوری ANC نیز بدان معناست که جبرا یک حالت شفاف را در هدفون بی‌سیم جدید خودش تعبیه کرده که در صورت فعال‌سازی، بتوانید بدون نیاز به درآوردن گوشی‌ها از داخل گوش، صدای محیط پیرامون خود را هم به وضوح بشنوید.

این هدفون از EQ‌ سفارشی‌پذیر برخوردار است که ویژگی مهمی برای شنوندگان حرفه‌ای موسیقی است. عمر باتری 7 ساعته آن هم برای هر ورزشی کافی است؛ ضمن اینکه با یک کیس شارژ 28 ساعت شارژ اضافه‌تر را هم در اختیار خواهید داشت.

ایرباد بی سیم جبرا Elite 4 Active

جبرا می‌گوید این ایرباد وایرلس با الکسا، Spotify Tap و Fast Pair Google در گوشی‌های اندرویدی سازگار است؛ بنابراین اتصال و پخش موسیقی سریع‌تر از هر دستگاه دیگری انجام خواهد شد. این ایرباد از هم اکنون با قیمت 119 دلاری به فروش می‌رسد که این قیمت برای یک هدفون بی‌سیم ورزشی ضد آب با فناوری حذف نویز بسیار عالی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*