تلویزیون های 2022 سامسونگ

با تلویزیون های 2022 سامسونگ مستقیماً سرویس‌های استریم بازی را اجرا کنید

تلویزیون های 2022 سامسونگ قادر به اجرای مستقیم سرویس‌های استریم بازی NVIDIA GeForce Now و Google Stadia خواهند بود.

سامسونگ طی رویداد CES 2022 اعلام کرده است که تلویزیون های 2022 خود را با نرم‌افزار جدیدی تحت عنوان Gaming Hub عرضه خواهد کرد. با این رابط، امکان اجرای مستقیم سرویس‌های NVIDIA GeForce Now و Google Stadia از طریق تلویزیون های 2022 سامسونگ فراهم خواهد شد.

کاربران از طریق Gaming Hub می‌توانند به سرویس‌های استریم بازی نظیر انویدیا GeForce Now، گوگل استادیا و Utomik دسترسی پیدا کنند و به راحتی مستقیماً از تلویزیونشان بازی مورد نظر خود را اجرا کنند.

هرچند سامسونگ هیچ جزئیاتی را از کیفیت اجرای بازی‌ها در تلویزیون های 2022 سامسونگ ارائه نداد اما با این حال، گوگل به سایت The Verge اطلاع داده که مشترکین Stadia Pro توانایی استریم بازی‌ها با رزولوشن 4K را خواهند داشت. به این ترتیب، مانعی پیش روی دارندگان تلویزیون های سامسونگ برای اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K قرار نخواهد داشت.

گوگل استادیا در تلویزیون های 2022 سامسونگ

در خصوص کیفیت اجرای بازی‌های انویدیا GeForce Now، «مایک لوسرو» (Mike Lucero)، مدیر محصولات گیمینگ سامسونگ، صرفاً به سایت The Verge اعلام کرده که با شرکا همکاری می‌کنند تا سرویس‌های آن‌ها را به بهترین شکل به پلتفرم خود بیاورند. از این رو، در حال حاضر پاسخ مشخصی به این سوال وجود ندارد.

جالب است که شرکت‌های تولیدکننده تلویزیون نظیر سامسونگ دوباره به کلود گیمینگ متمایل شده‌اند. پیش‌تر در سال 2012، سامسونگ و ال جی برای ارائه سرویس‌های استریم Gakai و OnLive در تلویزیون‌های خود رقابت می‌کردند و حتی سامسونگ از 2015 تا 2017 امکان اجرای سرویس PlayStation Now را در برخی از تلویزیون‌های خود مهیا کرد. با این وجود، فناوری استریم بازی‌ در آن زمان در سطحی ابتدایی قرار داشت و اکنون که این سرویس‌ها نقش پررنگ‌تری در بازار پیدا کرده‌اند و رو به رشد هستند، شرکت‌هایی مثل سامسونگ و ال جی از آن‌ها استقبال بیشتری خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*