مسواک هوشمند iO10 اورال-بی

مسواک هوشمند iO10 اورال-بی ، همان چیزیست که به آن احتیاج دارید

اگر می‌خواهید که از درست مسواک زدن و سالم ماندن دندان‌های خود مطمئن شوید، با مسواک هوشمند iO10 اورال-بی که در CES 2022 رونمایی شد، آشنا شوید.

اینکه هر روز دندان‌های خود را مسواک می‌زنید، تضمین نمی‌کند که شما دندان‌های تمیز یا لثه‌های سالمی دارید. در واقع باید گفت که در این مورد نحوه مسواک زدن شما اهمیت بیشتری دارد. اگر بخواهید از نحوه مسواک زدن و سالم ماندن دندان‌هایتان اطمینان پیدا کنید، شما را با مسواک هوشمند iO10 اورال-بی که یکی از جدیدترین مسواک‌های این برند در نمایشگاه CES 2022 است، آشنا می‌کنیم.

قطعا در لحظه اول تصور می‌کنیم که این مسواک باید یکی از مهندسی‌شده‌ترین مسواک‌هایی باشد که تا به حال با آن برخورد کرده‌ایم. در عین حال، با مزایا و ویژگی‌های مختلفی که وعده می‌دهد، پیشنهاد بسیار وسوسه انگیزی بنظر می‌رسد.

مسواک هوشمند iO10 اورال-بی

این مسواک هوشمند امکانات اولیه جالبی مثل زمان مسواک زدن ارائه می‌کند و همچنین می‌تواند شما را به گونه‌ای راهنمایی کند که هیچ نقطه‌ای از دندان‌ها را هنگام مسواک زدن از قلم نیندازید. این محصول علاوه بر این موارد حتی می‌تواند به شما بگوید که برای تمیز شدن دندان‌هایتان چه مقدار فشار باید اعمال شود تا هنگام مسواک زدن به لثه و دندان‌هایتان آسیبی نرسد.

مسواک هوشمند iO10 اورال-بی دارای ۷ حالت مختلف تمیز کردن شامل Daily Clean (تمیز کردن روزانه)، Sensitive (حالت حساس)، Super Sensitive (فوق حساس)، Intense (زیاد)، Whiten (سفید کردن)، Gum Care (مراقبت از لثه) و Tongue Clean (تمیز کردن زبان) است.

همچنین در صورتی که بخواهید عادات مسواک زدن خود را بررسی کنید و از نحوه تمیز کردن دندان‌های خود مطلع شوید، می‌توانید با اپلیکیشن Oral-B همگام یا سینک شوید. اورال-بی اشاره‌ای به قیمت مسواک هوشمند جدید خود نکرده، اما با توجه به قیمت مدل قبلی که ۳۰۰ دلار بود، انتظار می‌رود که مسواک iO10 نیز تقریبا در همین رنج قیمت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*