نسخه ویژه گوشی گلکسی Z Flip 3 سامسونگ

نسخه ویژه گوشی گلکسی Z Flip 3 سامسونگ برای بازی‌های المپیک زمستانی معرفی شد

سامسونگ برای بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن، نسخه ویژه گوشی گلکسی Z Flip 3 سامسونگ را رونمایی کرده و به زودی وارد بازار خواهد کرد.

سال گذشته سامسونگ، نسخه المپیک گلکسی S21 را در ژاپن عرضه کرد. همان‌طور که از نام آن پیداست، نسخه مخصوص این گوشی برای بازی‌های المپیک تابستانی 2020 توکیو عرضه شده بود.

نسخه ویژه گوشی گلکسی Z Flip 3 سامسونگ معرفی شده

اکنون پیش از المپیک زمستانی 2022 پکن، غول فناوری کره جنوبی، نسخه المپیک سامسونگ گلکسی زد فیلیپ 3 را در چین رونمایی کرده است. بازی‌های المپیک زمستانی 2022 قرار است از 4 فوریه در پکن آغاز شود. از این رو به منظور گرامیداشت این مناسبت، سامسونگ نسخه المپیک Galaxy Z Flip 3 را در چین معرفی نموده است.

نسخه ویژه گوشی گلکسی Z Flip 3 سامسونگ

نسخه مخصوص این گوشی هوشمند تاشو با رنگی منحصر به فرد (Winter Dream White) وارد بازار خواهد شد. بخشی از پنل پشتی (بالای پنل) با نواری مشکی رنگ طراحی شده. علاوه بر این قاب‌ها و لولای گوشی طلایی رنگ هستند.

همچنین عبارت SAMSUNG و لوگوی رسمی المپیک زمستانی 2022 پکن در قسمت پایین پنل پشتی وجود دارد. در نهایت این گوشی با تم سفارشی، آیکون‌ها، تصاویر پس زمینه و ساعت روی نمایشگر عرضه خواهد شد.

در خصوص قیمت این اسمارت فون باید گفت که نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 المپیک ادیشن، حوالی 1259 دلار قیمت‌گذاری شده است. هم اکنون نسخه المپیکی این محصول آماده شده و از 15 ژانویه (25 دی ماه) برای مشتریان ارسال خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*