جارو برقی رباتیک Roborock S7 MaxV Ultra

جارو برقی رباتیک Roborock S7 MaxV Ultra ؛ یکی از بهترین جاروبرقی های رباتیک جهان

با آمدن جاروهای رباتیک کارهای نظافتی بسیار راحت شده‌اند. جارو برقی رباتیک Roborock S7 MaxV Ultra که یکی از بهترین‌هاست در CES 2022 دیده می‌شود.

چه چیزی بهتر از جاروی رباتیکی که به تنهایی می‌تواند کثیفی و گرد و غبار را از روی زمین پاک کند؟ جاروی رباتیک یکی از لوازم کاربردی و مناسب است که روز به روز پیشرفته‌تر شده و به دقت آن اضافه می‌شود. هم اکنون در نمایشگاه CES 2022 جارو برقی رباتیک Roborock S7 MaxV Ultra اعلام حضور کرده که می‌توان گفت یکی از بهترین جاروبرقی‌های رباتیک جهان است. جاروی جدید شرکت Roborock تقریبا می‌تواند هر نوع ماده ریخته شده روی زمین چه خشک یا چه مایع را تمیز کند.

جاروبرقی رباتیک Roborock S7 MaxV Ultra

این جاروی رباتیک یک جاروبرقی مستقل است که از سنسورها و سایر فناوری‌ها برای مدیریت و کنترل خود استفاده می‌کند و نیازی به بیرون آوردن آن از کمد ، راه اندازی و تمیز کردن کف خانه به صورت دستی نیست. علاوه بر این موارد، این مدل جارو می‌تواند به جایگاه خود بازگردد، زباله‌هایی که جمع کرده را خالی کند و خود را بشوید.

کمپانی سازنده این جارو آن را یک محصول پرچمدار مجهز به سیستم داک جدید با قابلیت Empty Wash Fill Dock نامیده است. این لقب به منظور خودکارسازی برخی از کارهای روتین پاکسازی و نگهداری است که در غیر اینصورت مصرف کنندگان باید به صورت دستی جارو را تمیز کرده و کیسه گرد و غبار آن را خالی کنند.

جاروی S7 MaxV Ultra در مقایسه با سایر رقبای خود مهارت زیادی در تمیز کردن کثیفی یا مواد ریخته خشک شده روی زمین دارد که این قابلیت برای پاک کردن رد پاهای گلی خشک شده روی زمین مناسب است. ویژگی‌های مدل جدید دارای همان فناوری تمیز کردن VibraRise که در S7 قبلی عرضه شده بود است که از لرزش صوتی برای کمک و پاک کردن مواد خشک شده روی زمین استفاده می‌کند.

این مدل می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی روی سطح فرش شده قرار دارد، به علاوه آخرین سیستم ReactiveAl 2.0 شرکت روی آن نصب شده که این سیستم برای تشخیص موانع است و جارو را قادر می‌سازد تا از برخورد با سیم‌های برق، لوازم حیوانات خانگی و سایر موانع جلوگیری کند.

آن دسته از مصرف کنندگانی که نمی‌خواهند ۱۴۰۰ دلار برای جارو برقی رباتیک Roborock S7 MaxV Ultra هزینه کنند، می‌توانند مدل‌های جدید میان رده‌ی سری Q را انتخاب کنند. اگرچه این مدل‌ها تا سه ماهه دوم سال جاری معرفی نمی‌شوند.

جارو برقی رباتیک Roborock Dyad

جاروی Roborock Dyad به مدل جدید S7 می‌پیوندد. مدل جدید جارو برقی رباتیک Roborock طبق ادعای شرکت سازنده‌اش علاوه بر زباله و مواد خشک مایعات را نیز تمیز می‌کند و به چندین غلتک و موتور مجهز است. به عبارت دیگر، این مدل یک دستگاه همه کاره برای جاروکشی، شستن و خشک کردن کف است و شما را از استفاده از جارو برقی، قالی‌شویی به صورت جداگانه بی‌نیاز می‌کند.

جارو برقی رباتیک Roborock S7 MaxV Ultra

این مدل دارای فناوری DyadPower Roborock است: یعنی ۲ موتور دارد که جدا از یکدیگر کار می‌کنند و همچنین دارای ۳ غلتک است که در جهت‌های مخالف هم می‌چرخند. شرکت سازنده این محصول می‌گوید که با استفاده از این سیستم منحصر به فرد به راحتی می‌تواند کثیفی و مواد مایع را از روی زمین پاک کند.

Dyad دارای ویژگی‌های جذابی از جمله توانایی تغییر به حالت خشک کن، تشخیص خودکار لکه‌های سرسخت، یک نمایشگر LED که به شما جزئیاتی مثل سطح باتری، حالت تمیز کردن و … را نشان می‌دهد، است. همچنین با زدن یک دکمه می‌توان از حالت تمیز کردن خودکار خود جارو استفاده کرد.

به گفته شرکت Roborock، این جارو می‌تواند ۳۰۵۶ فوت مربع را در مدت زمان ۳۵ دقیقه با یک بار به شارژ زدن تمیز کند. از دیگر ویژگی‌های این جارو برقی رباتیک می‌توان به باتری قابل شارژ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد. این مدل جارو از ماه آینده با قیمت ۴۴۹.۹۹ دلار در سایت آمازون موجود خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*