فریم هوشمند لنوو

با فریم هوشمند لنوو عکس‌های اینستاگرام خود را به روی دیوار منزلتان بیاورید

یکی از محصولات نوآورانه‌ای که در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد، فریم هوشمند لنوو است که با استفاده از آن می‌توان عکس‌های اینستاگرام را روی دیوار آورد.

در سال 2020 برند لنوو از یک قاب هوشمند رونمایی کرد. این فریم در اصل یک صفحه نمایش است که شبیه یک قاب عکس طراحی شده و شما می‌توانید عکس‌های خود را در آن آپلود کنید تا نمایش داده شوند. اگر نمی‌دانید که کدام عکس یا اثر هنری را روی دیوار اتاق خود آویزان کنید و تصمیم گیری برایتان دشوار است، با استفاده از فریم هوشمند لنوو می‌توانید هر زمان که می‌خواهید تصاویر را تغییر دهید.

فریم هوشمند لنوو

در نمایشگاه CES 2022، لنوو اعلام کرد که در سه ماه اول سال 2022 به‌روزرسانی‌های نرم افزاری را برای فریم هوشمند خود ارائه خواهد کرد. لنوو می‌گوید با این به‌روزرسانی نرم افزاری، کاربران می‌توانند از عکس‌های اینستاگرام خود نیز در این قاب استفاده کنند، به عبارت ساده‌تر اگر عکسی در اینستاگرام آپلود می‌کنید، می‌توانید آن را در Smart Frame نیز نمایش دهید.

اگر شما یک عکاس حرفه‌ای یا نقاش هستید، این محصول می‌تواند برای شما یک وسیله کاربردی و بسیار مفیدی باشد، زیرا از طریق آن می‌توانید راهی برای نمایش آثار خود داشته باشید. این فریم هوشمند حتی می‌تواند برای صاحبان گالری‌های هنری یا صاحبان رستوران‌ها نیز مفید باشد، زیرا آن‌ها می‌توانند از این قاب‌ها برای نمایش دادن عکس‌هایی که توسط مشتریان پست شده استفاده کنند. در گالری‌های هنری هم می‌توان با استفاده از این فریم دائما آثار را تغییر داد و به آن‌ها تنوع داد. لنوو قبلا در سال 2020 هم فریم هوشمند خود را در Indiegogo عرضه کرده بود و در حال حاضر  می‌توان فریم هوشمند آن را از آمریکای شمالی و استرالیا خرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*