هدفون بی سیم Shure Aonic 40

هدفون بی سیم Shure Aonic 40 با فناوری حذف نویز و قیمت مناسب معرفی شد

هدفون بی سیم Shure Aonic 40 با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مثل قابلیت حذف نویز، عمر باتری طولانی و قیمت اقتصادی در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد.

برند Shure خط تولید هدفون خود را با عرضه هدفون بی سیم Shure Aonic 40 گسترش داده است. هدفون‌های Aonic 40 مجموعه‌ای از هدفون‌های بی‌سیم هستند که دارای قابلیت حذف نویز، حالت محیطی، درایور‌های کامپوزیت 40 میلی متری و شارژ سریع USB-C هستند و عمر باتری آن‌ها هنگام روشن بودن 25 ساعت تخمین زده شده است. این مدل جدید با قیمت 249 دلار، پایین‌تر از Aonic 50 کنونی 299 دلاری در سری Shure قرار دارد که در بین بهترین هدفون‌های حذف نویز  The Verge مورد توجه قرار گرفت.

ویژگی‌های هدفون بی سیم Shure Aonic 40

با آنکه هدفون بی‌سیم Aonic 40 با ساختار آلومینیومی و طراحی تاشو (که از نسل قبلی آن الهام گرفته شده) ظاهری اصلاح یافته و پیشرفته دارد، اما هدفون Aonic 50 سال 2020 با درایورهای 50 میلی متری بزرگتر و صدای 32 بیتی با پشتیبانی LDAC همچنان در صدر هدفون‌های بی‌سیم Shure باقی مانده است.

 

هدفون ارزانتر Aonic 40 دارای سه سطح حذف نویز و Environment Mode (حالت محیط) برای ورود صدای محیط اطراف است که همه این‌ها از طریق کنترل فیزیکی قابل دسترسی هستند. برند Shure ادعا می‌کند که عمر باتری 25 ساعتی آن بیشتر از عمر باتری 20 ساعتی هدفون Aonic 50 تخمین زده شده است و آن را به مقایسه با رقبای محبوبی مثل هدفون‌های سونی WH -1000XM4 که عمر باتریشان ۳۰ ساعت تخمین زده شده، نزدیکتر می‌کند.

این هدفون جدید با استفاده از میکروفون‌های شکل دهنده پرتوی دوگانه می‌تواند برای تماس‌های تلفنی و ویدیو کنفرانس‌ها استفاده شود. این محصول در حال حاضر در رنگ‌های مشکی و سفید/ رنگ‌های برنزه در دسترس است و با یک کیف حمل، کابل 3.5 میلی‌متری، کابل USB-C و گارانتی 2 ساله عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*