ایسر سوئیفت ایکس

لپ تاپ 16 اینچی ایسر سوئیفت ایکس از پردازشگر گرافیکی Arc اینتل بهره خواهد برد

لپ تاپ ایسر سوئیفت ایکس در دو نسخه ۱۴ و ۱۶ اینچی و مجهز به پردازشگر گرافیکی یکپارچه قدرتمند اینتل Arc در CES 2022 معرفی شد.

اگر برای بازی کردن و یا رندرگیری و مونتاژ به قدرت گرافیکی بالایی نیاز دارید، باید بیخیال پردازشگرهای گرافیکی یکپارچه اینتل شوید و از یک کارت گرافیک مستقل استفاده کنید. اما ظاهراً اینتل تصمیم گرفته در سال ۲۰۲۱ با پردازشگر گرافیکی یکپارچه جدید Intel Arc، کارت‌های گرافیک مستقل را به چالش بکشد.

اگر کنجکاو هستید بدانید عملکرد این پردازشگر چگونه است، خوشبختانه با زودی شاهد حضور آن در زیر قاب لپ تاپ ایسر سوئیفت ایکس خواهیم بود. این لپ تاپ قرار است در دو نسخه ۱۴ و ۱۶ اینچی عرضه شود.

ایسر سوئیفت ایکس

رزولوشن نمایشگر در این دو نسخه ۲۲۴۰ در ۱۴۰۰ و ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است و از پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل قدرت خواهند گرفت. به صورت پیش‌فرض ویندوز ۱۱ روی هر دو لپ تاپ نصب است، به دو پورت تاندربولت ۴ مجهز هستند که اتصال یک نمایشگر اکسترنال را آسان می‌کند و همچنین یک حسگر اثر انگشت نیز برای ارتقا امنیت کاربران روی این لپ تاپ قرار گرفته است.

مشتریان در مدل ۱۴ اینچی اگر هنوز اعتمادی به کارت گرافیک یکپارچه Arc اینتل ندارند، می‌توانند کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050 یا 3050TI را سفارش دهند. قیمت پایه این لپ تاپ هم ۱۰۰۰ یورو اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*