فروش آیفون ۱۳

فروش آیفون ۱۳ دیوانه‌وار در حال انجام است؛ عرضه ۴۰ میلیون نسخه تنها در تعطیلات سال جدید میلادی

مطابق آخرین بررسی‌هایی که انجام شده، فروش آیفون ۱۳ به طرز شگفت‌انگیزی در حال انجام است و در تعطیلات حدود 40 میلیون نسخه به فروش رسیده است.

سری آیفون 13 تبدیل به یک موفقیت بزرگ برای کمپانی اپل شده است. براساس یادداشت تحقیقاتی تحلیلگر شرکت Wedbush، دانیل آیوز، این شرکت در فصل تعطیلات بیش از 40 میلیون دستگاه فروخته است.

فروش آیفون 13 اعجاب انگیز است!

این یادداشت توسط فیلیپ المردویت به همراه پیش بینی‌هایی در خصوص عملکرد مالی اپل و اینکه این شرکت تبدیل به اولین شرکت سهام عام ایالات متحده می‌شود و ارزش آن بیش از سه تریلیون دلار خواهد شد، منتشر گردیده است. به گفته آیوز فروش آیفون 13 در سال 2022 همچنان ادامه خواهد یافت.

فروش آیفون ۱۳

این تحلیلگر همچنین معتقد است که کمپانی اپل عمدتاً به دلیل کمبود تراشه‌هایش، نتوانسته در ماه دسامبر جوابگوی تقاضای آیفون 13 باشد. در ادامه بخشی از یادداشت وی را می‌خوانید:

گر چه کمبود تراشه‌ها روی زنجیره تامین اپل تاثیر گذاشته است اما در تلاش هستیم تا روی تقاضای مصرف کنندگان که در سال 2022 نیز ادامه می‌یابد، متمرکز شویم. براساس بررسی‌های صورت گرفته در زنجیره تامین، معتقدیم که در ماه دسامبر تقاضا حدوداً 12 میلیون واحد بر عرضه برتری داشته که این مشکلاتی را برای ماه‌های مارس و ژوئن بوجود خواهد آورد.

سری آیفون 13 اوایل سپتامبر 2021 عرضه شد و حال انتظار داریم که جانشین آن، آیفون 14، در سپتامبر 2022 رونمایی شود تا بدین ترتیب فرصت بیشتری به آیفون 13 بدهد تا بتواند مشکلات عرضه را حل کند. به نظر شما فروش آیفون ۱۳ در سال جدید بیشتر خواهد بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*