سمعک Eargo

نسل جدید سمعک Eargo شما را با هر محیطی که در آن هستید سازگار می‌کند

طی چند سال گذشته سمعک‌ها نیز در نمایشگاه CES حضور چشمگیری پیدا کرده‌اند، امسال نیز نسل جدید سمعک Eargo با ویژگی‌های پیشرفته‌ای رونمایی شده است.

در چند سال اخیر Eargo از سمعک‌های هوشمند و تقریبا نامرئی خود در نمایشگاه‌های CES رونمایی کرده که امسال یعنی سال 2022 نیز با معرفی سمعک Eargo 6 نیز این روند را ادامه داده است. طبق معمول، این سمعک‌ها دو گوشی کوچک سیاه رنگند که به طور کامل در کانال گوش قرار گرفته و چیزی از بدنه آن‌ها مشخص نمی‌شود و کاملا از دید پنهان می‌شوند.

ویژگی‌های سمعک Eargo

قابلیت ویژه این سمعک جدید Sound Adjust نام دارد. کمپانی سازنده این سمعک ادعا می‌کند که الگوریتم اختصاصی آن می‌تواند به طور کامل محیط اطراف شما را تشخیص دهد و سمعک‌ها می‌توانند به طور خودکار خود را بهینه کنند تا بهترین عملکرد را ارائه دهند. پشتیبانی پروفایل‌ها یک ویژگی استاندارد در اکثر سمعک‌هاست، اما چیزی که این سمعک را از سایر آن‌ها گران‌تر و خاص‌تر می‌کند، تشخیص و سوییچ خودکار بین پروفایل‌های کاربران است.

سمعک Eargo

تفاوت Eargo 6 با سایر سمعک‌های هم رده آن که فناوری مشابه‌ای را ارائه می‌‌کنند، سایز بسیار کوچک آن است. کوچک بودن این محصول ویژگی فوق‌العاده‌ایست که جزو نقاط قوت آن حساب می‌شود، اما از طرفی باید درنظر داشت که کوچک بودن آن باعث می‌شود که جای کمتری برای کار گذاشتن سنسورها و تراشه‌ها وجود داشته باشد. صرف نظر از این موضوع، بنظر می‌رسد که Eargo در حال کشف راه‌کارهایی هوشمندانه است که بتواند سنسورهای بیشتری را در فضای کوچک‌تر سمعک‌های خودش جای دهد.

سمعک Eargo

البته تاثیرات کووید در نمایشگاه CES 2022 نیز جای خود را داشت. زیرا در این دو سال اخیر، افراد کم شنوا یا ناشنوا با چالش گفتگو با افرادی که ماسک به صورت دارند مواجه شده‌اند. این موضوع  نه تنها هر گونه اشاره و ارتباط بصری را حذف می‌کند، بلکه صدا را برای افراد کم شنوایی که تلاش می‌کنند صحبت شما را بفهمند به طور کامل خفه می‌کند. از این رو این شرکت mask mode – حالت ماسک را معرفی کرده که هدف آن رفع مشکل فهمیدن صدا و صحبت هنگام زدن ماسک است.

طبق ادعای شرکت سازنده این سمعک تغییرات دیگری که در این محصول رخ داده کاهش نویز محیط پیرامون است. علاوه بر این سمعک Eargo 6 دارای استاندارد IPX7 است که آن را در برابر آب مقاوم می‌سازد. در واقع می‌توان آن‌ها را به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری به زیر آب فرو ببرید بدون آنکه آسیبی به آن وارد شود. در واقع این ویژگی مقاومت در برابر آب بیشتر به منظور نگه داشتن این سمعک در گوش هنگام دوش گرفتن ایجاد شده است تا هر بار برای یک دوش سریع آن را از گوش خود خارج نکنید. علاوه بر این علت دیگری وجود این مقاومت تمیز کردن سریع آن‌ها با کمی آب است.

 قیمت سمعک Eargo

از آنجایی که به دلیل همه گیری کووید امسال هم تعدادی از شرکت‌ها در نمایشگاه CES 2022 حضور ندارند، نمی‌توان این محصول را به خوبی تست کرد. مثل همیشه سمعک Eargo 6 مستقیما به مشتریان فروخته می‌شود و قیمت آن 2950 دلار است. البته این قیمت برای مدل‌های بسیار پیشرفته‌تر است، گرچه در هر صورت این شرکت در تامین هزینه‌ی آن به افرادی که توانایی خرید آن را ندارند کمک خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*