اولین مانیتور گیمینگ 42 اینچی 4K OLED

ایسوس از اولین مانیتور گیمینگ 42 اینچی 4K OLED در جهان پرده برداشت

اولین مانیتور گیمینگ 42 اینچی 4K OLED توسط شرکت ایسوس معرفی شد. در ادامه به مشخصات فنی و قابلیت‌های این مانیتور می‌پردازیم.

در نمایشگاه CES 2022 ایسوس مانیتور گیمینگ ROG Swift OLED را معرفی کرد که در دو سایز 48 اینچی (PG48UQ) و 42 اینچی (PG42UQ) عرضه خواهند شد. در حال حاضر اولدهای 48 اینچی چندان جدید محسوب نمی‌شوند اما اندازه 42 اینچی نوآوری کاملا جدیدی برای سال 2022 به حساب می‌آید.

اولین مانیتور گیمینگ 42 اینچی 4K OLED معرفی شد

کمپانی ال جی در همین هفته از C2 OLED خود که 42 اینچی است رونمایی کرد و ایسوس می‌گوید اولین کمپانی است که توانسته این فناوری را در مورد مانیتورهای گیمینگ به کار بگیرد.

ایسوس در خصوص تاریخ عرضه و برچسب قیمتی این محصول اطلاعاتی را به اشتراک نگذاشته است اما همان‌طور که می‌دانید معمولا چنین کمپانی‌هایی در مورد محصولات اولد خود از خودشان سلب مسئولیت می‌کنند. با این وجود ایسوس گفته:

انتظار نداشته باشید که آنها ارزان باشند!

اولین مانیتور گیمینگ 42 اینچی 4K OLED

مدل 42 اینچی اولد این مانیتور گیمینگ، صفحه نمایشی همچون مدل 48 اینچی با وضوح 4K (3840 x 2160) دارد. از جمله مشخصات این مانیتور می‌توان به نسبت کنتراست فوق العاده 1000000:1، نرخ پاسخگویی سریع 0.1 میلی ثانیه، نرخ نوسازی 120 هرتزی، رنگ 10 بیتی و پوشش 98 درصدی فضای DCI و پشتیبانی از قابلیت HDR10 اشاره کرد.

هر دو مدل این مانیتور، دارای دو پورت HDMI 2.1، دو پورت HDMI 2.0، یک جک DisplayPort و ورودی‌های صدا و یک هاب USB هستند. علاوه بر اینها شرکت ایسوس می‌گوید که نمایشگرهای آن ضد تابش نور هستند و با بافت میکرو پوشانده شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که رنگ‌ها را با بهترین دقت مشاهده می‌کنید.

مانیتورهای مذکور مجهز به نرخ نوسازی متغیر و حالت تاخیر خودکار پایین است که مسلماً دو قابلیتی هستند که آنها را در مانیتوری با این قیمت خواهید یافت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*