داک Plugable

با داک Plugable سه مانیتور را به کامپیوتر مک خود وصل کنید

برند Plugable به تازگی از محصول جدید خود رونمایی کرده که می‌تواند همزمان سه نمایشگر را به رایانه شما متصل کند. با داک Plugable آشنا شوید.

برند Plugable از نمایشگاه CES 2022 استفاده کرد تا ابزاری را معرفی کند که می‌تواند تا سه مانیتور 4K را به وسیله HDMI یا DisplayPort پشتیبانی کند. UD 6950PDZ همچنین پورت‌هایی برای اترنت، USB A، صدا و غیره دارد.

علاوه بر اینها پلاگبل USB4 را هم معرفی کرد؛ یک هاب کوچک با سه درگاه تاندربولت فوق سریع برای انتقال داده‌ها به سایر دستگاه‌های ذخیره سازی.

داک Plugable معرفی شد

به کمک داک Plugable می‌توانید UD 6950PDZ را از طریق تاندربولت به مک متصل کنید و از سه پورت 4K HDMI و سه پورت 4K DisplayPort بهره‌مند شوید. درگاه‌های مذکور به کاربران امکان اتصال همزمان سه مانیتور را بدون نیاز به آداپتور می‌دهد.

تراشه اختصاصی با فناوری Displaylink به M1 Mac و سایر لپ تاپ‌هایی که تنها از یک نمایشگر پشتیبانی می‌کنند، اجازه می‌دهد تا به سه صفحه نمایش همزمان متصل شوند. اگر این کافی نبود، UD 6950PDZ شامل شش پورت USB A با USB 3.0، درگاه یک گیگابایتی اترنت، جم 3.5 میلی‌متری صدا و شارژر 60 واتی خواهد بود.

داک Plugable

این محصول برای نمایشگاه CES 2022 رونمایی شده اما تا بعد از سه ماهه نخست سال 2022 عرضه نخواهد شد. قیمت این محصول نیز 249 دلار خواهد بود.

شرکت Plugable همچنین علاوه بر دستگاه مذکور، USB4 HUB3A را روز چهارشنبه رونمایی کرد. این ابزار سه پورت Thunderbolt 4/USB4 را ارائه می‌دهد که قادر است تا دو نمایشگر 4K، شارژ 15 واتی برای دستگاه‌های دریافت کننده اطلاعات و سرعت انتقال داده را تا 40 گیگابایت در ثانیه مدیریت کند.

همچنین یک درگاه USB A با USB 3.0 وجود دارد که می‌تواند سرعت انتقال اطلاعات را تا 10 گیگابایت بر ثانیه پشتیبانی کند. USB4 HUB3A شارژ هاست 60 واتی را از طریق درگاه تاندربولت ارائه خواهد کرد.

همچنین این هاب توسط Intel Goshen Ridge ساخته شده و طوری طراحی شده تا به صورت خودکار با قابلیت‌های دستگاه میزبان منطبق شود و به کاربران کمک کند تا بیشترین بهره را از رایانه خود ببرند. قیمت USB4-HUB3A در حال حاضر 189 دلار است که یک کوپن 15 دلاری نیز به همراه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*