هدست گیمینگ Alienware Tri-Mode دل

هدست گیمینگ Alienware Tri-Mode دل با حذف نویز و عمر باتری 55 ساعته معرفی شد

کمپانی Dell یک هدست را مکمل لپتاپ‌های گیمینگ خود در CES 2022 کرد. هدست گیمینگ Alienware Tri-Mode دل از چند روش مختلف به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود.

در میان کامپیوترها و لوازم جانبی پرشمار معرفی شده توسط دل در نمایشگاه CES، نام هدست گیمینگ Alienware Tri-Mode هم دیده می‌شود. همان‌طور که از نامش پیداست، کاربران می‌توانند بسته به نیاز خود، آن را در چند حالت مختلف استفاده کنند.

امکانات ارتباطی هدست شامل بلوتوث 5.2، وای-فای 2.4 گیگاهرتز و جک 3.5 میلی‌متری هدفون می‌شود. این گجت یک میکروفون بوم‌دار قابل جداسازی هم دارد که با هوش مصنوعی، نویز محیط را از بین می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های هدست وایرلس Dell باید به درایورهای 40 میلی‌متری با تاییدیه Hi-Res، دامنه فرکانس 20 تا 40 کیلوهرتز و امپدانس 32 اهم اشاره کنیم. از Dolby Atmos و حذف نویز فعال (ANC) هم پشتیبانی می‌کند؛ ضمن اینکه قابل شخصی‌سازی از طریق نرم افزار AlienFX RGB است.

به ادعای دل، باتری هدست 230 گرمی Alienware Tri-Mode در حالت وای-فای تا 30 ساعت و در حالت بلوتوث تا 55 ساعت شارژدهی دارد. فقط 15 دقیقه شارژ کردن از درگاه USB-C نیز انرژی لازم برای 6 ساعت کاربری گیمینگ را تامین می‌کند.

وجود روگوشی‌های فومی چرم‌نما هم باعث می‌شود حتی در استفاده‌های طولانی مدت، درد و خستگی گوش را تجربه نکنید. از روگوشی سمت راست می‌توانید برای روشن یا خاموش کردن ANC، تنظیم صدا، تغییر آهنگ در حال پخش و اقدامات کنترلی دیگر استفاده کنید.

قیمت هدست گیمینگ Alienware Tri-Mode دل

این هدست در دو رنگ تیره و روشن به فروش می‌رسد. رنگ روشن از بیستم بهمن (9 فوریه) با قیمت 199 دلار عرضه می‌شود. فروش رنگ تیره اما به فصل بهار موکول شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*