تلویزیون 98 اینچی TCL XL QLED TV

تی سی ال از تلویزیون 98 اینچی TCL XL QLED TV رونمایی کرد

تلویزیون 98 اینچی TCL XL QLED TV با سیستم عامل Google TV، فناوری mini-LED و نرخ رفرش 144 هرتزی با VRR در نمایشگاه CES 2022 معرفی شد.

سال گذشته شرکت TCL تلویزیون‌های سری XL TV خودش را به همراه یک نسخه بسیار بزرگ 85 اینچی با قیمتی کمتر از تلویزیون‌های هم رده‌اش با برندهای سامسونگ و ال جی عرضه کرد. اما حالا سری XL TV بزرگ‌تر هم شده است. امروز تی سی ال از تلویزیون 98 اینچی TCL XL QLED TV رونمایی کرد که از همین امروز نیز فروش آن آغاز شده است. این تلویزیون با نام دقیق 98R754 یک تلویزیون گوگل تی‌وی است که امکانات جذابی مثل اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K در نرخ 120 فریم بر ثانیه را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

امکانات و قیمت تلویزیون 98 اینچی TCL XL QLED TV

بزرگ‌ترین تلویزیون تی سی ال قیمتی کمتر از 8 هزار دلار خواهد داشت که در مقایسه با دیگر رقبای غول پیکرش در بازار پایین‌تر است. خود سازنده معتقد است این هنر آن‌هاست که توانسته‌اند عملکرد تصویری توانمند و یک نمایشگر غول پیکر 98 اینچی با فناوری QLED را با قیمت در دسترس‌تری عرضه کنند.

تلویزیون 98 اینچی TCL XL QLED TV

تصاویری که روی این تلویزیون به نمایش درمی‌آیند از طریق چهار پورت HDMI (که دو مورد آن از 4K با نرخ 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و یکی از آن‌ها وظیفه ارائه eARC را بر عهده دارد) تأمین می‌شوند. البته TCL خیلی در مورد جزئیات فنی این تلویزیون صحبت نکرده و برای اطلاعات بیشتر باید تا زمان حضور در قفسه فروشگاه‌ها منتظر بمانیم. اما آنچه که می‌دانیم، اجرای سیستم عامل Google TV روی تلویزیون 98 اینچی TCL XL QLED TV است که تجربه روان‌تری را نسبت به اولین تلویزیون‌های گوگل تی وی کمپانی TCL (که پر از باگ و لگ بودند) ارائه می‌کند.

تلویزیون 98 اینچی TCL XL QLED TV

تی سی ال همچنین امسال می‌خواهد تلویزیون‌های دیگری را هم روانه بازار کند. همه‌ی تلویزیون‌های مجهز به Roku TV و Google TV این شرکت جزوی از این برنامه هستند و مشتریان می‌توانند انتظار داشته باشند سازنده چینی امکاناتی مثل نرخ رفرش 144 هرتزی را برای گیمرهای کامپیوتری ارائه کنند و همچنین این شرکت کمی هم از 4K فاصله بگیرد و روی رزولوشن 8K کار کند.

تی سی ال همچنین در خبری کمی غیرمنتظره از پیشرفت در پردازش حرکتی تلویزیون‌هایش گفته است. این کمپانی با Pixelworks و دیگر پیشروان صنعت سرگرمی برای ساخت یک اکوسیستم حرکتی جدید به نام “TrueCut Motion” همکاری می‌کند که نتیجه آن را برای نخستین بار در تلویزیون‌های بالارده TCL مشاهده خواهیم کرد. TrueCut Motion یکی از مؤلفه‌های حیاتی برای تجربه بصری دلپذیر است که شامل قابل جدیدی از ارائه محتوا و صدور یک گواهی جدید برای تضمین خروجی مورد تأیید فیلم‌سازان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*