ماوس Alienware

ماوس بی سیم گیمینگ دل به نام Dell Alienware Tri-Mode رونمایی شد

برند Alienware، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه Dell است. حالا این شرکت، از ماوس بی سیم گیمینگ جدیدش با نام Alienware Tri-Mode رونمایی کرده که دارای ویژگی‌هایی حرفه‌ای است.

ماوس گیمینگ Alienware Tri-Mode محصولی از شرکت Dell است که دارای حسگری با پشتیبانی از 26000 DPI و نرخ پولینگ 1000 هرتز است. به نظر می‌رسد به مرور، در حال راحت شدن از شر نورپردازی‌های عجیب در ماوس‌های گیمینگ هستیم و طراحی‌های مینیمال، در حال خودنمایی در دنیای ماوس‌های گیمینگ هستند. ‌

ماوس Alienware

ماوس گیمینگ Alienware طراحی ساده‌ای دارد و نورپردازی RGB نیز، در لوگوی این شرکت روی ماوس گنجانده شده است. این ماوس بی سیم گیمینگ با قیمت 149 دلار از ماه آینده میلادی فروش خود را آغاز خواهد کرد.

ویژگی‌های ماوس گیمینگ بی سیم Alienware Tri-Mode

اگر شما هم جزو گیمرهای چپ‌دست هستید که مدت‌ها شرکت‌های تولیدکننده محصولات گیمینگ به شما بی‌توجهی کرده اند، محصول جدید Dell یعنی ماوس بی سیم گیمینگ Alienware Tri-Mode که در نمایشگاه CES 2022 معرفی شده می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این ماوس به چهار کلید که به صورت متقارن در بخش کناری موس قرار گرفته اند مجهز شده که می‌توانند شخصی‌سازی شوند. این ماوس می‌تواند برای کسانی که به حمل نقل وسایل گیمینگ خود نیاز دارند نیز مناسب باشد. ماوس جدید Dell تنها 89 گرم وزن دارد و اندازه بزرگی نیز ندارد. البته این مورد می‌تواند برای افرادی با دست‌های بزرگ‌، مشکل‌ساز باشد.

ماوس Alienware

با این که این مدل ظاهری ساده و تا حدی غیر گیمینگ دارد اما Dell Alienware Tri-Mode، با وجود پشتیبانی از 26,000 DPI که به سرعت حداکثر 650 IPS و شتاب 50G می‌رسد یک محصول گیمینگ تمام عیار است. در مجموع 8 کلید روی این ماوس وجود دارد که تمام آن‌ها قابل شخصی‌سازی هستند. شخصی‌سازی‌ها به وسیله نرم‌افزار رسمی Alienware انجام می‌شود. این ماوس، در استفاده مناسب می‌تواند عمری طولانی داشته باشد. شرکت Dell ادعا کرده که سوئیچ های کلیک چپ و راست، هر کدام  70 میلیون چرخه دوام خواهند داشت.

ماوس Alienware

درست مانند هدست گیمینگ وایرلس شرکت Alienware به همراه این ماوس معرفی شده، موس جدید این شرکت در اتصال به دستگاه‌های دیگر، از بلوتوث نسخه 5.2، وای فای 2.4 گیگاهرتزی و USB پشتیبانی می‌کند. با پنج دقیقه شارژ موس بی سیم گیمینگ الینور، می‌توانید تا 20 ساعت از این محصول استفاده کنید.

ماوس جدید Alienware از نظر طراحی بسیار کاربردی است. محل شارژ ماوس به گونه‌ای طراحی شده که به کاربر اجازه می‌دهد در زمان استفاده از موس، آن را شارژ کند. این ماوس در دو رنگ مشکی سفید در بازارهای اروپا، آسیا و خاورمیانه به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*