عینک واقعیت ترکیبی اپل

عینک واقعیت ترکیبی اپل امسال عرضه می‌شود

بر اساس پیش بینی مینگ چی کو،تحلیلگر ارشد اپل، عینک واقعیت ترکیبی اپل قرار است که اواخر سال 2022 رونمایی شود.

اگر شایعات حقیقت داشته باشد، سال 2022 سالی است که اپل بالاخره هدست واقعیت ترکیبی خود را معرفی خواهد کرد. از آنجایی که اکنون اطلاعات بیشتری در مورد این محصول وجود دارد، مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل معتقد است که هدست اپل در اواخر سال 2022 و به صورت محدود عرضه خواهد شد.

عینک واقعیت ترکیبی اپل سال 2023 عرضه خواهد شد

طی یادداشتی که اخیرا منتشر شده، کو به این نکته اشاره می‌کند که هدست واقعیت ترکیبی اپل «تا پایان سال 2022 به تعویق خواهد افتاد.» به گفته این تحلیلگر، عرضه انبوه و سراسری این محصول حداقل در سه ماهه اول سال 2023 امکان پذیر نخواهد بود و این امر نشان می‌دهد که این هدست در تعداد کمی به دست مشتریان خواهد رسید.

کو در یادداشت پیشین خود گفته بود، اپل پیش بینی می‌کند که زمان رونمایی از هدست واقعیت ترکیبی‌اش با تاخیر مواجه می‌شود زیرا انتظار می‌رود که این دستگاه سخت افزار و طراحی پیشرفته‌تری نسبت به محصولات رقیب خود داشته باشد.

عینک واقعیت ترکیبی اپل

اگر چه تاریخ رونمایی و عرضه این محصول مشخص نیست اما معرفی آن در اواخر سال 2022 می‌تواند بدین معنا باشد که سفارشات در ماه نوامبر یا دسامبر 2022 آغاز می‌شود. (امری که به علت محدودیت‌های بوجود آمده در عرضه محصولات اپل رایج شده است.) به عنوان مثال اپل ایرپادز مکس در دسامبر 2020 معرفی شد در حالی که زمان تخمینی ارسال آن سریعا به مارس 2021 موکول شد.

گزارشات اخیر پیش بینی می‌کنند که هدست VR اپل دارای ساختار خلاقانه سه نمایشگر که ترکیبی از دو نمایشگر میکرو اولد و یک نمایشگر آمولد است، خواهد بود. شایعات دیگر حاکی از این است که این هدست به سنسورهای پیشرفته‌ای برای تشخیص محیط و حرکات و همچنین یک تراشه قدرتمند مجهز خواهد شد.

رندرهای این دستگاه نشان می‌دهد که هدست مذکور دارای طراحی الهام گرفته از ایرپادز مکس و اپل واچ خواهد بود و قیمتی 3000 دلاری خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*