مانیتور UltraSharp دل

مانیتور UltraSharp دل بهترین راهکار کنفرانس‌های ویدیویی را ارائه می‌کند

دل از جدیدترین مانیتور خود در نمایشگاه CES 2022 رونمایی کرد. مانیتور Ultrasharp دل با صفحه نمایش 32 اینچ و رزولوشن 4K تجربه جدیدی از ویدئو کنفرانس را ارائه خواهد کرد.

مانیتورهای نمایشگاه CES امسال رقابت بسیاری سختی را با هم داشتند و از سری‌های گیمینگ تا مانیتورهای معمولی بسیاری را می‌توانستید در این رویداد پیدا کنید. اما شرکت دل چیز جدیدی را به بازدیدکنندگان ارائه کرده است.

بررسی فنی مانیتور Ultrasharp دل

مانیتور UltraSharp دل

به گفته این شرکت، مانیتور اولترا شارپ دل اولین مانیتور در کلاس خود خواهد بود. مانیتور Ultrasharp دل با تکنولوژی پنل Black IPS، سطح بسیار بالاتری از وضوح تصویر و کیفیت رنگ را به کاربر خود هدیه می‌دهد. علاوه بر آن این مانیتور از یک وبکم هوشمند 4K Ultrasharp بهره‌ می‌برد. وب کم آن می‌تواند در زمان تماس‌ها یا کنفرانس‌های تصویری، میزان نور را بدون نیاز به دخالت کاربر خود، به صورت خودکار تنظیم کند و تصویر بهتری از شما ارائه دهد. چیزی که همه ما در دوران کرونا و آموزش مجازی آرزوی آن را داشتیم.

مانیتور Ultrasharp دل طیف گسترده‌ای از پورت‌ها را ارائه می‌کند. خروجی HDMI، DisplayPort، USB-A، USB-C و خروجی میکروفون/ هدفون در این مانیتور وجود دارد ولی نرخ نوسازی تصویر آن چنگی به دل نمی‌زند. نرخ نوسازی تصویر 60Hz هرتزی است و می‌تواند بهبودهای تصویر را در زمان 5ms ایجاد کند. البته در حالت عادی (normal mode) این مانیتور نرخ پاسخگویی 8ms را ارائه می‌کند. البته این نکته را در نظر بگیرید که با یک مانیتور گیمینگ روبه رو نیستید. دل از همان ابتدای کار این محصول را برای ویدئو کنفرانس‌ها طراحی کرده است.

قیمت و زمان عرضه

این نمایشگر برای اولین بار در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد و به گفته دل، در تاریخ 9 فروردین سال بعد (29 مارس 2022) به بازار خواهد آمد و دل هیچ حرف دیگری در رابطه با قیمت آن نزده است. همچنین شرکت دل هیچ اطلاعات فنی دیگری در مورد این محصول ارائه نداده و احتمالا قصد دارد طرفداران خود را غافلگیر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*