لپ تاپ Zenbook 17 فولد

ایسوس Zenbook 17 فولد، یک گجت همه کاره و بسیار جذاب

ایسوس از Zenbook 17 فولد که دستگاهی با نمایشگر تاشو و ترکیبی از یک تبلت و لپ تاپ است رونمایی کرد. ذنبوک 17 فولد یک گجت همه کاره است.

با این که نمایشگاه CES پر از تکنولوژی‌های جذاب است اما به نظر می‌رسد Zenbook 17 فولد، یکی جذاب‌ترین سوپرایزهای نمایشگاه امسال باشد. این دستگاه، که در واقع یک تبلت با نمایشگر تاشو است گجتی همه کاره است که می‌تواند برای طیف عظیمی از کاربران، مناسب باشد. این تنها نظر ما نیست و ایسوس نیز باور دارد این مدل، همه ‌کاره‌ترین گجتی است که تاکنون معرفی کرده است.

نمایشگر تاشو Zenbook 17 فولد ایسوس

بدون شک مهم‌ترین ویژگی این گجت، تاشو بودن نمایشگر یک‌پارچه آن است. نمایشگر این تبلت / لپ تاپ، 17.3 اینچ اندازه دارد و رزولوشن آن، 2560 در 1920 است. نسبت نمایشگر نیز 4 در 3 است. با تا کردن این گجت، با ظاهری لپ تاپ مانند روبرو خواهید شد. در این حالت، ZenBook 17 فولد ایسوس نمایشگری 12.5 اینچی خواهد داشت. در این حالت نمایشگر، دارای رزولوشن 1080p و نسبت 3 در 2 است.

هر قدر هم نمایشگرها بزرگ باشند، باز هم لذت تایپ کردن روی کیبورد فیزیکی بسیار بیشتر است و دقت بالاتری نیز به همراه دارد. ایسوس با وجود طراحی خاص لپ تاپ Zenbook 17 فولد، کیبورد بلوتوثی قابل حملی را به همراه این محصول معرفی کرده که می‌تواند گجت جذاب این شرکت را به یک لپ تاپ کامل تبدیل کند. البته حمل این ضروری نیست و اگر با کوچک بودن نمایشگر کنار بیایید، می‌توانید از بخشی از نمایشگر به عنوان کیبورد مجازی استفاده کنید. با باز کردن کامل این دستگاه، می‌توانید با اتصال ماوس و کیبورد، از این مدل به عنوان یک کامپیوتر کامل استفاده کنید.

دیگر مشخصات فنی Zenbook Fold ایسوس

لپ تاپ جدید ایسوس قدرتمندترین مدل بازار نیست اما بدون شک می‌تواند پاسخگوی نیاز اکثریت کاربران باشد. در Zenbook 17 فولد ایسوس، از پردازنده قدرتمند اینتل Core i7 نسل دوازدهم استفاده شده و کارت گرافیک این مدل، از نوع Iris Xe اینتل است. لپ تاپ ایسوس با نمایشگر تاشو از وای فای 6E و تثبیت‌کننده ارتباط وای‌فای پشتیبانی می‌کند.

Zenbook 17 فولد

این لپ تاپ با توجه به مجهز بودن به دو دوربین، حسگرهای رنگ و وبکم‌هایی که می‌توانند به صورت خودکار نور را تنظیم کند، می‌تواند برای کسانی که گفتگوهای ویدئویی زیادی را به وسیله لپ‌تاپ انجام می‌دهند انتخاب خوبی باشد. حسگر IR نیز در لپ تاپ جذاب ایسوس Zenbook 17 فولد وجود دارد که دارای کارکردی هوشمندانه است. زمانی که شما به نمایشگر نگاه نمی‌کنید، صفحه نمایش تار می‌شود تا محتوای آن برای دیگران قابل دیدن نباشد.

احتمالا شما هم جزو کسانی باشید که به نمایشگرهای تاشو از نظر دوام و استقامت، اطمینان چندانی نداشته باشید. با این که این نمایشگرها معمولا در مقایسه با نمایشگرهای معمولی استقامت کمتری دارند اما ایسوس تلاش کرده تا بخش‌هایی مانند لولای تاشو، دوام لازم را داشته باشند. در آزمایش‌های انجام شده، مشخص شده است لولای تاشو لپ تاپ Zenbook 17 Fold ایسوس می‌تواند تا 30 هزار بار باز و بسته شدن را دوام بیاورد. این یعنی در استفاده‌های معمولی، لولای این مدل تا هشت سال دوام خواهد آورد.

باتری موجود در لپ تاپ جدید ایسوس 75 وات ساعتی است و اسپیکرهای این محصول، توسط هارمون کاردن ساخته شده اند. لپ تاپ Zenbook 17 فولد ایسوس از قابلیت‌های دالبی ویژن و دالبی اتموس نیز بهره می‌برد. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان عرضه این مدل به بازار و قیمت آن رسانه‌ای نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*