آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A52

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A52 منتشر شد

شرکت سامسونگ یک ماه زودتر از برنامه زمان بندی خود، آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A52 و سایر میان رده ها را شروع کرده است.

سامسونگ پس از انتشار بروزرسانی اندروید 12 برای اکثر دستگاه‌های هوشمند و تبلت‌های پیشرفته خود، آماده انتشار بروزرسانی برای دستگاه‌های میان رده خود است. این شرکت دیروز، رابط کاربری One UI 4.0 را برای گلکسی A72 منتشر کرد.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A52 سامسونگ

امروز سامسونگ بروزرسانی‌های گلکسی A52 را آغاز کرده است. این آپدیت یک ماه زودتر از جدول زمان‌بندی سامسونگ است. به روز رسانی اندروید 12 برای گلکسی A52 با نسخه سیستم عامل A525FXXU4BUL8 ارائه می‌شود.

آپدیت جدید هم اکنون برای روسیه در دسترس است اما طی هفته آینده، کشورهای بیشتری این بروزرسانی را دریافت می‌کنند. آخرین بروزرسانی همچنان از وصله امنیتی دسامبر 2021 استفاده می‌کند نه از وصله امنیتی ژانویه 2022!

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A52

اگر یکی از کاربران فعال در روسیه هستید، مطمئنا تاکنون اعلان آپدیت اندروید 12 را دریافت کرده‌اید. اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات و انتخاب بروزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود، نصب آن را به صورت دستی بررسی کنید.

لازم به ذکر است که گلکسی A52 در اوایل سال 2021 و با رابط کاربری One UI 3.1 و بر پایه اندروید 11 عرضه شد. آپدیت One UI 4.0 برای این دستگاه آغاز شده است و این میان رده تا یک سال دیگر دو بروزرسانی سیستم عامل اندروید و وصله امنیتی را دریافت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*