پروژکتور سامسونگ Freestyle

پروژکتور سامسونگ Freestyle ، یک گجت بسیار جالب و کاربردی است + ویدیو

پروژکتور سامسونگ Freestyle در حالی در نمایشگاه CES 2022 معرفی شد که قابلیت‌هایی فراتر از یک پروژکتور معمولی ارائه می‌کند و در ادامه به ویژگی‌هایش خواهیم پرداخت.

سامسونگ به تازگی در خلال نمایشگاه CES 2022 از پروژکتور جدیدش رونمایی کرد. این گجت علاوه بر قابلیت پخش تصویر، امکان پخش صدا و آهنگ‌های زمینه را هم دارد و می‌تواند به عنوان دستگاهی قابل حمل در موقعیت‌های مختلف کارآمد باشد. کره‌ای‌ها برای نمایش دادن قابلیت‌های مختلف محصولشان ویدیویی منتشر کرده‌اند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در این ویدیو لولای 180 درجه‌ای پروژکتور فری استایل به نمایش در می‌آید و زوایای مختلفی که دستگاه می‌تواند در آن قرار بگیرد نشان داده می‌شود. حالات مختلفی برای نمایش تصویر توسط فری استایل در نظر گرفته شده و از جمله آن‌ها می‌توانیم به حالت mood lighting، neon sign، نمایش عکس‌های گالری و غیره اشاره کنیم که هر یک جلوه خاصی دارند. ابعاد تصاویر می‌توانند به دلخواه کاربر تغییر کنند و در نهایت بزرگی تصویر می‌تواند از 30 اینچ تا 100 اینچ متفاوت باشد.

پروژکتور سامسونگ Freestyle

پروژکتور سامسونگ Freestyle مجهز به الگوریتم تنظیم رنگ شده است

پروژکتور جدید سامسونگ نه تنها می‌تواند زاویه‌اش را نسبت به دیوار تشخیص بدهد و تصویری با ابعاد درست و بدون خارج شدن از فرم اصلی‌اش پخش کند، بلکه برای پخش تصویر روی دیوارهایی که رنگشان سفید نیست نیز مشکلی ندارد. فری استایل می‌تواند به طور خودکار و بدون انجام تنظیمات خاصی رنگ دیوار را تشخیص بدهد و رنگ‌ها را دقیقا همانطور که روی دیوار سفید دیده می‌شوند نمایش بدهد. این ویژگی از جمله دستاوردهای بزرگ سامسونگ برشمرده می‌شود و برای امتحان کردن آن در دنیای واقعی و سنجش دقت عملکردش بسیار هیجان‌زده هستیم.

اگر یک تلویزیون با برند سامسونگ را در خانه داشته باشید، پروژکتور فری استایل می‌تواند به عنوان برادر دو قلوی آن عمل کند. فری استایل تمامی ویژگی‌های تلویزیون سامسونگ را می‌تواند در اختیار کاربر قرار بدهد و از برنامه‌های پرطرفداری نظیر Netflix و Amazon Prime Video به خوبی پشتیبانی می‌کند.

همچنین امکان پخش مستقیم آنچه که در تلویزیون پخش می‌شود (Mirror) توسط پروژکتور فراهم شده اما در ویدیو به نحوه برقراری ارتباط میان پروژکتور و تلویزیون اشاره نشده است. این ویژگی ظاهرا فقط با تلویزیون‌های سامسونگ سازگار خواهد بود.

پروژکتور سامسونگ Freestyle

علاوه بر کارکردهای پروژکتور و اسپیکر، فری استایل می‌تواند به عنوان یک منبع نور نیز عمل کند. تنها چیزی که برای تغییر عملکرد آن نیاز دارید یک لنز درپوش است و با متصل کردن انتهای دیگر آن به هولدر استاندارد E26، انرژی مورد نیاز فری استایل از طریق برق شهری تامین خواهد شد. این ویژگی فعلا محدود به بازار ایالات متحده خواهد بود و عرضه جهانی آن با توجه به متغیر بودن هولدرها و سیستم‌های برق شهری کشور‌های مختلف، ممکن است هیچ‌گاه عملی نشود.

سامسونگ می‌گوید فری استایل را می‌توانید برای مهمانی‌ها یا سفرهای خارج از شهر با خود حمل کنید. البته این گجت هیچ‌گونه باتری درونی ندارد و بنابراین به یک پاوربانک یا شارژر نیاز خواهید داشت، حتی در محیط خانه. با این وجود می‌توانید باتری‌هایی که با پورت USB-PD سازگارند و جریان 50 وات 20 ولت را فراهم می‌کنند را برای فری استایل به طور جداگانه خریداری کنید.

دلیل کره‌ای‌ها برای عدم تعبیه باتری درون پروژکتور سامسونگ Freestyle کاملا منطقی به نظر می‌رسد. پروژکتورها خوره‌های انرژی هستند و تعبیه یک باتری کارآمد می‌توانست تا حد زیادی وزن گجت را افزایش بدهد. همچنین ادعای سامسونگ مبنی بر قابلیت حمل فری استایل نیز تبدیل به یک شوخی می‌شد. در مجموع سامسونگ توانسته محصولی جذاب با ویژگی‌های مختلف تولید کند و در سال جاری میلادی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی مربوط به پروژکتور فری استایل سامسونگ را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*