دسته بازی مخصوص گوشی های اندرویدی و کامپیوتر HyperX Clutch

هایپرایکس از یک دسته بازی مخصوص گوشی های اندرویدی و کامپیوتر رونمایی کرد

برند معتبر هایپرایکس از دسته بازی مخصوص گوشی های اندرویدی خود به نام Clutch رونمایی کرد که حتی با Wi-Fi‌ به کامپیوتر شما هم وصل می‌شود.

در روزهایی که کووید-19 زندگی همه ما را مختلف کرده، بازی کردن و گیمینگ به یکی از عادت‌های روزمره ما تبدیل شده است. در حالی که صنعت سرگرمی هم مثل دیگر صنایع جهان تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته، اما به طور قابل توجهی رشد کرده و اکنون دیگر اکثر خانه‌ها، اعضای خانواده مشغول انجام یک سرگرمی مختلف هستند.

بسیاری از ما خیلی بیشتر از ماقبل همه‌گیری کروناویروس فیلم و تلویزیون می‌بینیم و بازی می‌کنیم؛ این یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده صنعت سرگرمی این‌چنین شکوفا شود.

اگر عادت دارید که بیشتر از کامپیوتر، با گوشی هوشمند خود بازی کنید، کمپانی هایپرایکس یک محصول جدید را معرفی کرده که به شما کمک خواهد کرد بیشتر از بازی کردن خود لذت ببرید.

دسته بازی دو جانبه HyperX Clutch برای اندروید و PC

دسته بازی مخصوص گوشی های اندرویدی و کامپیوتر HyperX Clutch

HyperX، برند نام آشنای تولیدکننده لوازم جانبی گیمینگ و متعلقاتش از جمله میکروفون، هدفون و کیبورد، از اولین دسته بازی مخصوص گوشی های اندرویدی خود رونمایی کرده است. این دسته بازی که HyperX Clutch نام دارد، در نمایشگاه CES 2022 به نمایش درآمده و قرار است با قیمت 50 دلاری در ماه مارس عرضه شود.

هرچند این دسته بازی ظاهری شبیه به دسته ایکس باکس دارد، اما دارای یک گیره قابل تنظیم است که به گیمرها اجازه می‌دهد گوشی‌هایی با حداکثر عرض 86 میلی‌متری را روی آن قرار دهند. شما همچنین می‌توانید با باز کردن گیره بالای این دسته، از آن برای اتصال به کامپیوتر شخصی خود نیز استفاده کنید.

دسته بازی مخصوص گوشی های اندرویدی و کامپیوتر HyperX Clutch

سازنده می‌گوید Clutch با هر بار شارژ تا 19 ساعت شارژدهی دارد. علی‌رغم پشتیبانی آن از بلوتوث که از آن می‌توانید برای اتصال به گوشی استفاده کنید، این دسته از طریق Wi-Fi هم می‌تواند به کامپیوتر شما متصل شود.

دسته بازی مخصوص گوشی های اندرویدی Clutch یک وسیله جانبی گیمینگ باکیفیت و خوش قیمت از سوی یک برند نام آشنا است که به شما اجازه می‌دهد هم در بازی‌های موبایلی و هم کامپیوتر خود بتوانید از آن استفاده کنید و این فوق‌العاده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*