قیمت وان پلاس 10 پرو

قیمت وان پلاس 10 پرو مشخص شد

پس از اینکه جزئیات جدیدی از گوشی OnePlus 10 Pro منتشر شد، حالا نوبت به قیمت وان پلاس 10 پرو رسیده است.

کمپانی وان پلاس جزئیات جدیدترین پرچمدار خود یعنی وان پلاس 10 پرو را فاش کرده است. تا بدین لحظه این شرکت نشان داده که اسمارت فون تازه واردش چگونه است و حتی برخی از مشخصات اصلی آن را از جمله تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1، دوربین‌ها و مگاپیکسل آنها، باتری 5000 میلی‌آمپری و صفحه نمایش 120 هرتزی منتشر کرده است.

قیمت وان پلاس 10 پرو کمتر از نسل قبلی!

قیمت این دستگاه هنوز رسما اعلام نشده اما این احتمال وجود دارد که وان پلاس 10 پرو قیمت اولیه کمتری نسبت به مدل قبلی خود داشته باشد. گوشی OnePlus 10 Pro در تاریخ 11 ژانویه (21 دی ماه) در چین عرضه و به فروش می‌رسد.

شرکت تجارت الکترونیکی JD.com گفته است که این گوشی در سه نسخه حافظه در دسترس خواهد بود و اطلاعاتی نیز در خصوص قیمت آن فاش کرده است.

قیمت وان پلاس 10 پرو

قیمت وان پلاس 10 پرو

  • 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بین 470 تا 627 دلار
  • 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بین 627 تا 720 دلار
  • 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تا 783 دلار

در همین خصوص باید به پیش بینی‌هایی که افشاگر چینی WHY LAB کرده توجه نمود. وی ادعا می‌کند که قیمت نسخه پایه 627 دلار، مدل متوسط 720 دلار و قیمت حداکثر نسخه 783 دلار خواهد بود که با افشاگری‌های شرکت مذکور نزدیک است.

وان پلاس تاکنون در مورد عرضه این پرچمدار برای سایر بازارهای جهانی صحبتی نکرده است اما برخی شایعات مدعی‌اند که مابقی مردم دنیا می‌توانند این اسمارت فون را از ماه آوریل داشته باشند. از طرفی احتمال زیاد قیمت این گوشی در سایر کشورها بیشتر خواهد بود.

قیمت وان پلاس 10 پرو

برای مثال وان پلاس 9 پرو در ایالات متحده آمریکا با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی چیزی حدود 969 دلار به فروش می‌رسید در حالی که همان نسخه در چین 783 دلار بود. اما نکته مهم و اصلی این است که کمپانی وان پلاس قیمت پایه این پرچمدار جدید را از 4999 یوان در چین به 3999 یوان رسانده که نشان می‌دهد در صورت عرضه در سایر مناطق نیز قیمت منصفانه‌تر و مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

مدتی است که وان پلاس از استراتژی اصلی خود که تولید قاتلان پرچمدار بود، فاصله گرفته است و ممکن است بدین وسیله برخی از طرفداران خود را از دست داده باشد اما به نظر ما این حرکت منطقی است. قیمت‌های اعلام شده باعث می‌شود تا رقابت شدیدی بین رقبایی همچون گوگل پیکسل 6، آیفون 13 اپل و سامسونگ گلکسی S21 شکل بگیرد.

به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا استراتژی قیمت گذاری این شرکت، باتری بزرگتر، طراحی جدید و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 منجر به این می‌شود که وان پلاس 10 پرو تبدیل به بهترین گوشی اندرویدی سال 2022 شود یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*