بهترین گجت های نمایشگاه CES 2022

بهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه CES 2022

حالا که یکی از بزرگترین رویداد‌های دنیای تکنولوژی تمام شده است، بهترین فرصت است که نگاهی به بهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه CES 2022 بیندازیم.

هیچ‌کس نمی‌دانست که چه گجت هایی در نمایشگاه CES 2022 معرفی خواهند شد. مخصوصا که قرار بود نمایشگاه تا حد زیادی به صورت مجازی برگزار شود؛ اما با این وجود در نمایشگاه امسال شاهد محصولات جذابی از تلویزیون و ماشین گرفته تا لپ تاپ و گجت های خانه هوشمند بودیم که البته در آنها به محیط زیست نیز توجه شده بود. در ادامه به بهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه CES 2022 می‌پردازیم.

بهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه CES 2022

بهترین گوشی هوشمند‌: وان پلاس 10 پرو

بهترین گجت های نمایشگاه CES 2022

وان پلاس مسیر زیادی را برای رسیدن به جایگاه فعلی پیموده است و گوشی وان پلاس 10 پرو نیز به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد. این گوشی ترکیبی از مشخصات بالا رده را با یک طراحی زیبا ارائه می‌دهد و در این بین نیاز‌های پایه‌ای کاربر را نیز فراموش نکرده است. انرژی مورد نیاز OnePlus 10 Pro توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که البته از شارژ سریع ۸۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های جذاب این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 و دوربین‌های توسعه یافته با همکاری Hassleblad اشاره کرد.

بهترین خودرو – مرسدس بنز VISION EQXX

بهترین گجت های نمایشگاه CES 2022

نمایشگاه CES با خودروهای مفهومی بیگانه نیست؛ اما مرسدس بنز VISION EQXX توانسته علاوه بر طراحی زیبا، در بخش‌های دیگر نیز توجهات را به خود جلب کند. این روزها شرکت‌های خودروسازی به دنبال افزایش مسافتی هستند که محصولات برقی آنها می‌توانند با یک بار شارژ طی کنند؛ اما مرسدس بنز تصمیم گرفته به جای استفاده از یک باتری بزرگ به سراغ افزایش بهینگی خودرو برود.

این تصمیم خودروساز آلمانی مورد استقبال علاقه‌مندان به حفظ محیط زیست قرار گرفته است؛ زیرا میزان انتشار آلاینده‌ها را کاهش می‌دهد.

بهترین گجت اینترنت اشیاء یا خانه هوشمند: تشک Coway Smart Care Air Mattress

بهترین گجت های نمایشگاه CES 2022

ما یک سوم از عمر خود را در خواب هستیم و به همین خاطر اینکه روی چه چیزی می‌خوابیم اهمیت خیلی زیادی دارد. تشک هوشمند Coway به جای استفاده از فنر‌های رایج از بسته‌های هوا استفاده کرده که به صورت جداگانه کنترل می‌شوند. استفاده از آنها نه تنها باعث افزایش عمر تشک خواهد شد، بلکه میزان سفت بودن بخش‌های مختلف آن را نیز با توجه به نحوه خواب شما تغییر می‌دهد.

بهترین نوت بوک قابل حمل: ایسر کروم بوک Spin 513

بهترین گجت های نمایشگاه CES 2022

کروم بوک‌ها توانسته‌اند در سال‌های اخیر خود را به کاربران ثابت کنند و ایسر کروم بوک Spin 513 نیز با شایستگی تمام در زمره بهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه CES 2022 قرار گرفته است. با برچسب قیمتی ۶۰۰ دلاری، لولای ۳۶۰ درجه و عمر باتری ۱۰ ساعته محصول جدید ایسر هم قابل حمل است و هم مقرون به صرفه. به همین خاطر می‌تواند گزینه خوبی برای دانش‌آموزان و افرادی که در خانه کار می‌کنند، باشد.

بهترین لپ تاپ:‌ لنوو ThinkBook Plus Gen 3

بهترین گجت های نمایشگاه CES 2022

همه‌گیری کرونا و کار کردن در خانه نشان داد که هیچوقت داشتن یک نمایشگر اضافه ایرادی ندارد. لنوو نیز در لپ تاپ ThinkBook Plus Gen 3 به این موضوع توجه کرده و آن را در یک فرم فکتور جالب ارائه داده است. این لپ تاپ دارای نمایشگر اصلی ۱۷.۳ اینچی و یک نمایشگر جانبی ۸ اینچی لمسی در کنار کیبورد است.

همین متفاوت بودن نیز باعث شده که در لیست بهترین گجت های معرفی شده در CES 2022 قرار گیرد.

بهترین گجت برای گیمینگ: مانیتور سامسونگ ادیسه آرک

بهترین گجت های نمایشگاه CES 2022

مانیتور سامسونگ Odyssey Ark از هر نمایشگر ۵۵ اینچ استاندارد دیگری جذاب‌تر است. این مانیتور نه تنها به خاطر ابعاد بزرگش برای گیمینگ مناسب است، بلکه انحنای زیاد و این واقعیت که می‌توان آن را به صورت افقی یا عمودی درآورد؛ ادیسه آرک را به گزینه خوبی برای علاقه‌مندان به بازی تبدیل کرده است.

بهترین تلویزیون: تلویزیون QD-OLED سونی Master Series A95K 4K

بهترین گجت های نمایشگاه CES 2022

نمایشگاه CES همیشه میزبان تلویزیون‌های جذابی بوده است؛ اما عضو جدید Master Series سونی قطعا با بقیه فرق دارد. مدل A95K اولین تلویزیون QD-OLED سونی با رزولوشن 4K است که قرار است حتی گستره داینامیک بیشتری را در مقایسه با قبل ارائه دهد.

اگر تماشای فیلم‌ و سریال در تلویزیون یکی از ترفند‌های شما برای فرار از کلافه شدن در دوران قرنطینه بوده است، تلویزیون جدید سونی با کیفیت خود چشمان شما را نوازش خواهد داد.

بهترین طراحی: بی ام و iX Flow with E Ink

بهترین گجت های نمایشگاه CES 2022

اینکه یک ماشین بتواند رنگ خود را تغییر دهد، بیشتر شبیه چیزی است که باید در فیلم‌های جیمز باند شاهد باشیم؛ اما بی ام و می‌خواهد آن را با iX Flow with E Ink به واقعیت تبدیل کند. بی ام و SUV الکتریکی خود را با یک صفحه خاص پوشانده است که می‌تواند رنگ خود را بین سفید و مشکی تغییر دهد.

جدا از جذابیت بالا، این ویژگی کاربردی نیز هست. مثلا تغییر رنگ بدنه در فصل‌های مختلف می‌تواند تفاوت زیادی در میزان جذب گرما و انعکاس نور داشته باشد و به همین خاطر انرژی باتری به جای تنظیم دمای کابین صرف رانندگی خواهد شد.

بهترین گجت پوشیدنی: گارمین Venu 2 Plus

بهترین گجت های نمایشگاه CES 2022

گاهی اوقات اینگونه به نظر می‌رسد که برای داشتن یک ساعت هوشمند خوب باید قید زیبایی را بزنید؛ ولی گارمین Venu 2 Plus خلاف این موضوع را ثابت کرده است. این ساعت هوشمند نه تنها تمامی قابلیت‌های سلامتی محور را در خود گنجانده است، بلکه بیشتر از هر ساعت هوشمند دیگری به ساعت‌های کلاسیک شباهت دارد.

بهترین گجت معرفی شده در نمایشگاه CES 2022: سامسونگ Eco Remote 2022

بهترین گجت های نمایشگاه CES 2022

گاهی اوقات چیزهای کوچک بزرگترین تفاوت‌ها را رقم می‌زنند. ریموت کنترل جدید سامسونگ شاید در حد تلویزیون‌های 4K و 8K این شرکت کره‌ای جذاب به نظر نرسد؛ اما توانایی آن در شارژ شدن با استفاده از انرژی فرکانس‌های رادیویی ساطع شده از روتر وای‌فای یعنی اینکه حداقل از شر عوض کردن باتری راحت خواهید شد.

این ویژگی هم برای کاربر مناسب است و هم به حفظ محیط زیست کمک می‌کند، به همین خاطر ریموت کنترل سامسونگ از نظر ما شایسته عنوان بهترین گجت معرفی شده در نمایشگاه CES 2022 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*