اکوئناکس

معرفی شورلت بلیزر و اکوئناکس در CES 2022؛ وقتی غول‌های آمریکایی هم برقی می‌شوند

شورلت بلیزر و اکوئناکس در نمایشگاه CES 2022 معرفی شدند. شورلت با معرفی نسخه الکتریکی بلیزر و اکوئناکس نشان داد که برای الکتریکی‌سازی محصولات خود عزم جدی دارد.

نسخه الکتریکی کراس اوورهای بلیزر و اکوئناکس در نمایشگاه CES 2022 به معرض نمایش درآمد. شورلت قصد دارد نسخه‌های الکتریکی شورلت بلیزر و اکوئناکس را در سال 2023 میلادی با مدل 2024 به فروش برساند. این دو خودرو همانند سایر محصولات برقی جنرال موتورز روی پلتفرم الکتریکی ماژولار اولتیوم به تولید خواهند رسید. شورلت با معرفی نسخه الکتریکی بلیزر و اکوئناکس نشان داد که برای الکتریکی‌سازی محصولات خود عزم جدی دارد.

مشخصات شورلت بلیزر و اکوئناکس

اکوئناکس

در حال حاضر فقط چند تصویر از اکوئناکس الکتریکی منتشر شده و هنوز تصویری از بلیزر الکتریکی در دست نیست. اکوئناکس از طراحی شیک و اسپرتی بهره می‌برد و ارتفاع آن از سطح زمین نیز کاهش پیدا کرده است. این کراس اوور در داخل نیز به نمایشگری بزرگ در میانه داشبورد و یک نمایشگر برای صفحه آمپر دیجیتالی مجهز شده است. اکوئناکس الکتریکی یک محصول کاملا جدید بوده و با نسخه بنزینی فعلی خود هیچ ارتباطی نخواهد داشت.

اکوئناکس

شورلت این محصول را یک کراس اوور جمع‌وجور مقرون‌‌به‌صرفه دانسته که با قیمتی حدود 30 هزار دلار روانه بازار خواهد شد. در واقع این کراس اوور با چنین قیمتی حتی از فولکس واگن ID.4 و فورد موستانگ مک ایی نیز ارزان‌تر بوده و می‌توان آن را یکی از ارزان‌ترین کراس اوورهای الکتریکی بازار دانست. در حال حاضر از مشخصات فنی این محصول اطلاعاتی در دست نیست، اما به احتمال زیاد برد آن حدود 400 تا 480 کیلومتر خواهد بود. این خودرو از پاییز 2023 میلادی به فروش خواهد رسید.

اکوئناکس

سبد محصولات الکتریکی جنرال موتورز که شامل شورلت بولت، بولت EUV، جی ام سی هامر EV و کادیلاک لیریک است با معرفی شورلت اکوئناکس و بلیزر الکتریکی گسترش پیدا خواهد کرد. همچنین به‌زودی شورلت سیلورادو، جی ام سی سی یرا الکتریکی و کادیلاک سلستیک نیز به این سبد اضافه می‌شوند تا جنرال موتورز بیش از پیش به یک خودروساز الکتریکی تبدیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*