شواهدی جدید از ضخامت بیشتر آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس از آیفون ۶ !

حدود یک ماه پیش بوده که شواهدی مبنی بر ضخامت بیشتر آیفون های جدید نسبت به آیفون ۶ منتشر گردید.امروز هم چند طرح شماتیک به همراه تصاویری از آیفون ۶ اس منتشر شده که این موضوع را تایید می کند.با این حساب اگر این اطلاعات و تصاویر صحت داشته باشد ، آیفون ۶S با ضخامت ۷.۱ میلیمتر و آیفون ۶S Plus با ضخامتی ۴.۳ میلیمتری به بازار عرضه خواهند شد.

اخیراً چند طرح شماتیک به همراه تصاویری از جدیدترین گوشی هوشمند اپل موسوم به آیفون ۶ اس در فضای مجازی پخش شده است که نشان می دهد نمونه بعدی گوشی های سری آیفون با ضخامت ۷.۱ میلیمتری روانه بازار خواهد شد.

بر اساس این تصاویر، آیفون ۶ اس در مقایسه با آیفون ۶ که از ضخامت ۶.۹ میلمتری برخوردار است تقریبا ۰.۲ میلیمتر ضخیم‌تر خواهد بود که گفته می شود این افزایش ضخامت به دنبال استفاده از تکنولوژی فورس تاچ در این گوشی بوجود خواهد آمد.

تصاویر طراحی شده از آیفون ۶ اس پلاس توسط نرم افزار CAD نشان می دهد که ضخامت این گوشی نیز در برابر آیفون ۶ اس، ۰.۲ میلیمتر بیشتر خواهد بود. با دقت در این تصاویر مشخص شد که آیفون ۶ اس پلاس با ضخامت ۷.۳ میلیمتری در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

علاوه بر تصاویر شماتیک ، چند عکس دیگر نیز منتشر شده که ادعا می شود تصاویری واقعی از گوشی آیفون ۶ اس است. گفته می شود که این عکس ها توسط دو کارمند قدیمی شرکت Foxconn گرفته شده است.

پیش‌بینی می شود که دوربین این دو گوشی به صورت برآمده در پشت محصول تعبیه خواهد شد که بدین ترتیب، وقتی گوشی بر روی میز قرار می گیرد ضخامتی بیشتر از مقدار عنوان شده به چشم خواهد آمد.

با نگاهی به گذشته منطقی به نظر می رسد که اپل به منظور رفع مشکل خم شدن در آیفون های قبلی تصمیم به افزایش ضخامت آیفون های جدید گرفته باشد.شما چه نظری دارید ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*