میباخ GLS 600 تیونینگ برابوس

مرسدس برابوس 800 قوی‌ترین نسخه میباخ GLS 600 خواهد بود

شرکت تیونینگ برابوس به‌تازگی نسخه تیون‌شده میباخ GLS 600 با نام برابوس 800 را معرفی کرده که بسیار قدرتمندتر از نسخه اصلی شده است.

شرکت تیونینگ «برابوس» (Brabus) که همواره پر زرق و برق‌ترین و قدرتمندترین نسخه‌های تیون‌شده از خودروهای مرسدس بنز را ارائه می‌دهد، به‌تازگی به سراغ میباخ GLS 600 رفته و از نسخه تیون‌شده آن با نام برابوس 800 رونمایی کرده است.

میباخ GLS 600 تیونینگ برابوس

در نسخه تیون‌شده میباخ GLS 600 با نام برابوس 800، پیشرانه 4 لیتری V8 این خودرو اصلاح شده و قدرت آن به میزان قابل توجه‌ای افزایش پیدا کرده است. این پیشرانه اکنون قدرت 800 اسب بخار و گشتاور 950 نیوتون‌متر را به تولید می‌رساند که 243 اسب بخار و 220 نیوتون‌متر بیشتر از نسخه اصلی است. قدرت پیشرانه با استفاده از گیربکس اتوماتیک 9 سرعته به چهار چرخ منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو تا 300 کیلومتر بر سرعت محدوده شده و شتاب‌گیری 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت آن نیز تنها 4.5 ثانیه طول می‌کشد.

میباخ GLS 600 تیونینگ برابوس

برابوس 800 همچنین از رینگ‌های فورج‌شده 24 اینچی “BRABUS Monoblock M “PLATINUM EDITION برخوردار شده است. البته اگرچه چرخ‌های آن بزرگ‌تر از چرخ‌های نسخه استاندارد است، فاصله کف خودرو تا سطح زمین به‌خاطر اصلاح سیستم تعلیق بادی توسط برابوس، حتی 25 میلی‌متر کمتر شده است. سیستم اگزوز هم مورد اصلاح قرار گرفته و به فلپ‌های فعالی مجهز شده است تا دست راننده در تنظیم صدای موتور باز باشد.

میباخ GLS 600 تیونینگ برابوس

در فضای داخلی نسخه تیون‌شده میباخ GLS 600 صندلی‌های نارنجی‌رنگ مخصوص برابوس را مشاهده می‌کنیم که قابل تنظیم برقی و دارای سیستم گرمایش و تهویه هستند. راننده حتی می‌تواند حالت مورد نظر خود برای صندلی را ذخیره کند. همچنین در قسمت‌هایی نظیر داشبورد، کنسول مرکزی و… فیبر کربن به کار رفته است.

در ادامه تصاویر بیشتری را از برابوس 800 مشاهده می‌کنید:

نمای بیرونی:

نمای داخلی:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*