دوج کوین

تحلیلی بر عملکرد دوج کوین و شیبا اینو در سال ۲۰۲۲

دوج کوین و شیبا اینو در سال 2021 به میزان چشمگیری رشد پیدا کردند و به یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌ها تبدیل شدند، اما عملکرد آنها در سال 2022 چگونه خواهد بود؟

یکی از کارشناسان مطرح بازارهای مالی عنوان کرد دوج کوین و شیا اینو به همراه بسیاری از آلت کوین‌ها در سال 2022 عملکرد خوبی را نخواهند داشت. وی تاکید کرد روند بازار ارزهای دیجیتالی در سال 2022 نزولی خواهد بود، اما بیت کوین کمترین آسیب تجربه خواهد کرد.

احتمال عدم رشد دوج کوین و شیبا اینو

کریستوفر وچیو (Christopher Vecchio)، استراتژیست ارشد موسسه سرمایه‌گذاری IG Group در خصوص وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در سال جدید میلادی عنوان کرد شیا اینو و دوج کوین در سال 2022 عملکرد قیمتی خوبی را تجربه نخواهند کرد. البته امکان دارد قیمت این میم کوین‌ها با حمایت‌ها و توییت‌های افرادی مانند ایلان ماسک روند رو به رشدی را تجربه کند.

این تحلیل‌گر مشهور تاکید کرد قیمت بیت کوین نیز احتمالا در سال 2022 کاهش پیدا می‌کند، اما این رمزارز محبوب نسبت به سایر ارزهای دیجیتالی کمترین آسیب را تجربه خواهد کرد. طبق پیش‌بینی این تحلیل‌گر، سقوط قیمت آلت کوین‌ها و میم کوین‌ها در سال 2022 عمیق و عمیق‌تر خواهد شد.

کریستوفر وچیو بر این باور است که بیت کوین و به طور کلی تمام بازار رمزارزها با بحران باور سرمایه‌گذاران مواجه است. در واقع این بحران از زمانی شروع شد که افرادی نظیر تام لی (Tom Lee)، تحلیلگر شرکت تحقیقاتی فانداستارت (Fundstart) و سایر تحلیلگران برای بیت کوین هدف 100 هزار دلاری را پیش‌بینی کرده بودند، اما بیت کوین موفق به تحقق این هدف نشد. همچنین تراکنش‌های درون زنجیره‌ای و تعداد کیف پول‌های فعال نیز کاهش پیدا کرده است.

گفتنی است سال 2021 برای بیت کوین با قیمت 46 هزار و 439 دلار به پایان رسید که چنین رقمی بیشترین قیمت بیت کوین در انتهای یک سال میلادی محسوب می‌شود، اما قیمت این رمزارز محبوب نسبت به اوج قیمتی خود که در سال 2021 به ثبت رسید حدود 31.47 درصد کاهش یافته است. در حالی که بسیاری از فعالان انتظار قیمت‌های 6 رقمی را برای بیت کوین داشتند، اما اکنون بسیار دلسرد شده‌اند.

این تحلیلگر با اعلام این که قیمت بیت کوین در سال 2022 بیشتر از تصور اصلاح خواهد شد گفت هرچند سال 2021 برای بیت کوین سال پر تحرکی بود، اما انتظار می‌رود سال 2022 برای رمزارزها بسیار متفاوت باشد. کریستوفر وچیو با اشاره به کاهش انگیزه سرمایه‌گذاران برای قبول ریسک پیش‌بینی کرد به‌زودی میزان تمایل آنها برای انجام معاملات پرخطر کاهش پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*