کادیلاک اینراسپیس

کادیلاک اینراسپیس ، فضاپیمایی که آینده صنعت خودرو را به تصویر می‌کشد

کادیلاک اینراسپیس معرفی شد. این خودرو مفهومی با طراحی ویژه خود آینده خودروهای خودران را به نمایش می‌گذارد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

کادیلاک در نمایشگاه CES 2022 از یک خودرو مفهومی با طرح بدنه کوپه برداشت. برند کادیلاک با فناوری سوپر کروز به دنبال توسعه سیستم‌های خودران است و در همین راستا در خودرو مفهومی اینراسپیس نیز سعی کرد طراحی آینده‌نگرانه از یک خودرو لوکس و کاملا خودران را به معرض نمایش بگذارد. کادیلاک این خودرو را با هدف بهبود فضای داخلی خودرو برای افزایش راحتی سرنشینان طراحی کرده است.

مشخصات کادیلاک اینراسپیس

کادیلاک اینراسپیس

خودروهای کاملا خودران دیگر به راننده نیازی نخواهند داشت و به همین دلیل در این خودروها طراحی و امکانات لوکس بیش از پیش حائز اهمیت خواهد بود. در همین راستا مدل‌های مفهومی که تاکنون از این خودروها معرفی شده نشان می‌دهند طراحان توانستند با استفاده از صندلی‌های راحت و فناوری‌های دیجیتال کابین این خودروها را به اتاق‌های لوکس هتل‌ها تبدیل کنند.

کادیلاک اینراسپیس

در همین راستا کادیلاک اینراسپیس نیز به یک نمایشگر منحنی با ابعاد بسیار بزرگ و حالت پانورامیک مجهز شده تا سرنشینان به یک سیستم سرگرمی بهتر از سینمای خانگی دسترسی پیدا کنند. در واقع این خودرو برای تماشای فیلم یا کنسول بازی یک گزینه بسیار مناسب خواهد بود.

کادیلاک اینراسپیس

طراحان در دو طرف کابین از شیشه استفاده کردند تا سرنشینان بتوانند به بیرون خودرو دید بهتری داشته باشند. صندلی‌های اصلی از قابلیت تغییر زاویه بهره می‌برند و به یک تخت راحت تبدیل خواهند شد.

کادیلاک اینراسپیس

کادیلاک اینراسپیس در بخش طراحی بیرونی نیز همانند خودروهای اسپرت لوکس بوده و طراحان با سقف کوتاه و فاصله کم تا زمین توانستند نمای جذابی را در آن به وجود آورند. این خودرو تمام الکتریکی از باتری‌های آلتیوم ساخت جنرال موتورز بهره می‌برد که در کف بدنه به شکل مختلفی نصب می‌شوند. از این رو سرنشینان به یک کابین و صندوق بار بسیار جادار دسترسی پیدا خواهند کرد.

کادیلاک اینراسپیس

به احتمال زیاد طراحی بخش کابین این خودرو هیچ وقت در تولید انبوه استفاده نخواهد شد، اما احتمال دارد کادیلاک از طراحی بیرونی آن برای تولید یک مدل اسپرت لوکس دو نفره استفاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*