کیا موهاوی 2023

کیا موهاوی 2023 معرفی شد + عکس و مشخصات

کیا موهاوی 2023 معرفی شد. این شاسی بلند اکنون از لوگوی جدید کیا و تغییرات جزئی بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

موهاوی از نظر فنی جزو یکی از قدیمی‌ترین محصولات کیا بوده که همچنان تولید و به بازار عرضه می‌شود. این شاسی بلند کره‌ای برای نخستین بار در سال 2008 میلادی روانه بازار شد و با نام بورگو نیز توانست به بازار آمریکا راه پیدا کند. البته حضور این شاسی بلند در بازار آمریکا به دلیل آمار فروش پایین بسیار کوتاه بود، اما این خودرو همچنان در سایر بازارها مانند کره جنوبی عرضه می‌شود. کیا در سال 2016 برای موهاوی یک فیس لیفت جزئی را در نظر گرفت و در سال 2019 نیز طراحی داخلی و خارجی آن را طبق کانسپت Masterpiece بازطراحی کرد.

مشخصات کیا موهاوی 2023

کیا موهاوی 2023

کیا برای نسخه 2023 موهاوی لوگوی جدید و چند به‌روزرسانی جزئی را در نظر گرفت. البته در گذشته کیا موهاوی در بازار کره جنوبی با لوگو متفاوتی نسبت به سایر محصولات عرضه می‌شد، اما اکنون روی جلوپنجره کیا موهاوی 2023 لوگوی جدید کیا همانند سایر محصولات این خودروساز به چشم می‌خورد.

کیا موهاوی 2023

کیا موهاوی از تلوراید کمی کوچک‌تر و از سورنتو کمی بزرگ‌تر است. همچنین از آنجایی که این خودرو روی شاسی نردبانی مستقل ساخته شده باید آن را سرسخت‌ترین شاسی بلند کیا دانست. کیا موهاوی 2023 در شاسی و سیستم تعلیق تغییراتی را تجربه کرده تا سواری راحت‌تری را با کاهش لرزش‌های خودرو ارائه دهد.

کیا موهاوی 2023

موهاوی 2023 اکنون از پنجره‌های دوجداره نیز بهره می‌برد که باعث ساکت‌تر شدن کابین شده است. برای این خودرو ترمز چند برخوردی نیز به شکل استاندارد ارائه شده که در زمان تصادف برای جلوگیری از برخورد دوم پس از ضربه اول به شکل خودکار ترمزها فعال خواهد شد. این خودرو در نمای ظاهری نیز به تریم مشکی براق جدید مجهز شده که در بخش‌های مانند قاب جلوپنجره و رینگ‌ها به چشم می‌خورد.

کیا موهاوی 2023

کره جنوبی مقررات آلایندگی محلی جدیدی را از امسال به اجرا درآورده و در همین راستا کیا برای مطابقت با این مقررات دستگاه جدیدی را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای برای کیا موهاوی 2023 در نسخه دیزلی در نظر گرفته است. قیمت این شاسی بلند در نسخه پایه حدود 41 هزار و 100 دلار خواهد بود، اما مشتریان برای تیپ بالا رده گراویتی باید 49 هزار دلار پرداخت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*