جشنواره زمستانه برنامه نویسی

نخستین جشنواره زمستانه برنامه نویسی در آکادمی ایرانسل برگزار می‌شود

اولین جشنواره زمستانه برنامه نویسی در دی و بهمن 1400 در آکادمی ایرانسل برگزار می‌شود که در ادامه با جزئیات این جشنواره آشنا می‌شوید.

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، نخستین جشنواره زمستانه برنامه نویسی در آکادمی ایرانسل برگزار خواهد شد. در این جشنواره بر حوزه‌های یادگیری عمیق با رویکرد بینایی ماشین، برنامه نویسی بلاک چین، زبان برنامه نویسی پایتون پیشرفته و آموزش پایتون برای نوجوانان تمرکز شده است.

دوره‌ها و اهداف جشنواره زمستانه برنامه نویسی

در جشنواره زمستانه برنامه نویسی آکادمی ایرانسل که در دی و بهمن ماه 1400 برگزار می‌شود، چهار دوره طراحی شده است. این دوره‌ها عبارتند از بوت کمپ برنامه نویسی پایتون عمومی تا پیشرفته (آنلاین و حضوری)، بوت کمپ یادگیری عمیق با رویکرد بینایی ماشین (حضوری)، دوره جامع مفاهیم و برنامه نویسی بلاک چین (حضوری) و دوره برنامه نویسی پایتون برای نوجوانان (آنلاین).

این روزها نقش هوش مصنوعی و فناوری بلاک چین در کسب و کارهای مختلف پررنگ‌تر شده و به همین دلیل کارشناسان معتقدند که زبان برنامه نویسی به زبان مشترک آینده همه ما تبدیل خواهد شد. همچنین به باور کارشناسان، در آینده نزدیک یادگیری برنامه نویسی برای همه امری ضروری محسوب می‌شود. آکادمی ایرانسل با توجه به اهمیت این موضوع، چند دوره آموزشی مختلف را در این زمینه برگزار کرد و حالا اولین جشنواره زمستانه دوره های برنامه نویسی را برای جوانان و نوجوانان علاقه‌مند طراحی کرده است. آکادمی ایرانسل تلاش می‌کند فضایی راحت و اثربخش را برای همه کاربران، از جمله نوجوانان علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های برنامه نویسی فراهم کرده و خلا آموزشی موجود در این حوزه را به طور مناسبی پر کند.

آکادمی ایرانسل که در قالب مجموعه ایرانسل لبز – Irancell Labs تاسیس شده، مرکز آموزشی این مجموعه محسوب می‌شود. ایرانسل با راه‌اندازی این آکادمی به دنبال توسعه جریان آموزشی مهارت محور، توانمندسازی مشتریان، مشارکت در خلق روش‌های نوین آموزش دیجیتال و عرضه عادلانه آموزش بوده تا به سهم خود در این مسیر قدم موثری را بردارد.

در نگاه کلی، آموزش‌های متنوعی در آکادمی ایرانسل ارائه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به آموزش‌های تخصصی و نوآورانه برای توانمندسازی منابع انسانی شرکت ایرانسل، آموزش‌های مهارت‌محور در حوزه‌های تخصصی برای تامین نیازهای علمی نیروهای انسانی در شرکت‌های همکار ایرانسل، آموزش دیجیتال برای مشتریان ایرانسل در گروه‌های تخصصی مدیریت حرفه‌ای و فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین آموزش استارتاپ‌ها و فرایند شتاب‌دهی و ارائه خدمات منتورینگ اشاره کرد.

از جمله اهداف آکادمی ایرانسل نیز باید مواردی مانند ارائه آموزش دیجیتال به منظور دسترسی آسان و عادلانه برای مشتریان، ارتقای سطح دانش مدیریت و فنی مدیران و کارشناسان ایرانسل، پیاده کردن آموزش تخصصی و مهارت‌محور برای همکاران غیر مستقیم ایرانسل به منظور بهبود خدمات نوین و احراز بالاترین درجه رضایتمندی مشتریان از آموزش‌های حرفه‌ای و مهارت‌محور را نام برد.

ایرانسل از سال 1398 با هدف تعمیق ارتباط خود با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با ماموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب و کارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارجی از کشور از جمله دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناوری به منظور تامین نیازمندی‌های بازار ICT کشور، مجموعه ایرانسل لبز را تاسیس کرد.

این مجموعه به دنبال پیشگامی در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دست پیدا کردن به جایگه بهترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است. بخش‌های اصلی ایرانسل لبز را بخش تحقیق و توسعه، مرکز نوآوری ایرانسل و آکادمی ایرانسل تشکیل می‌دهند.

ایرانسل که به عنوان اولین ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران شناخته می‌شود، این مجموعه را تاسیس کرده تا در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و همچنین خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال حرکت کند و با استفاده از فناوری‌های برتر در حوزه‌های گوناگون، اقدام به خلق ارزش‌ها کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آکادمی ایرانسل و ثبت نام در دوره‌های آموزشی آن می‌توانید به وبسایت labs.irancell.ir/p/13598/p مراجعه کنید.