بنکو V80s

بنکو V80s معرفی شد؛ غیرعادی ترین گوشی اندرویدی که تا به حال دیده اید

بنکو وی 80 اس – Benco V80s یک گوشی متمرکز بر حفظ حریم خصوصی است. شاید باورش سخت باشد؛ اما بنکو V80s گیرنده جی‌پی‌اس و دوربین ندارد.

در بین گوشی‌های اندرویدی، بعید است چیزی مانند بنکو V80s پیدا کنید. دستگاهی که بسیاری از ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند را دارد؛ اما مانند موبایل‌های ساده قدیمی، فاقد هرگونه دوربین یا رهیاب ماهواره‌ای است.

بنکو V80s

از مشخصات فنی آن باید به تراشه Unisoc SC9863A، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پنل 6.5 اینچی IPS LCD اشاره کنیم. هرچند که خبری از دوربین نیست؛ اما این صفحه نمایش یک ناچ قطره‌ای دارد تا حداقل یاد دوربین سلفی را زنده نگه دارد.

در پنل عقب، یک حسگر اثر انگشت و دو بریدگی برای اسپیکر دیده می‌شود. این گوشی با اندروید 11 کار می‌کند و با آن می‌توانید به شبکه 4G و Wi-Fi متصل شوید.

بسته به ظرفیت حافظه داخلی و رم، امکان انتخاب نسخه‌های 3+32 و 4+64 گیگ برای مشتریان وجود دارد. البته فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت microSD قابل افزایش است.

گوشی بنکو V80s در رنگ‌های نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود؛ اما هنوز قیمت و تاریخ فروش آن مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این دیگه چه سمی بود

  2. چه الاقی وقتی گوشیش دوربین نداره، ناچ رو اضافه می کنه! برای کاهش قیمت یک نمایشگر 6.5 اینچی ناچ دار که تو 70 درصد گوشی ها هست استفاده کرده!

  3. عقل هم خوب چیزیست!
    با حذف دوربین سلفی، دیگر علّتی برای خدشه بر تمامیّت نمایشگر وجود ندارد؛ بجاش میشد دوربین جهنده (PopUp) گذاشت تا هر که نخواست با چسب قطره‌ای مانع بالا آمدنش شود.
    جی پی اس هم فایده‌اش -خصوصاً در مسیریابی- بیش از ضررش! است؛ ضمن اینکه موبایل با سیمکارت ردیابی میشود تا ‌GPS
    وزنش هم -علیٰ‌رغم حذف اینها- هنوز زیاده
    قیمتش هم لابد رقابتی نیست که فعلًا افشاء نشده
    و السلام