سورپرایز جذاب برای طرفداران سامسونگ: خانواده گلکسی S22 فقط با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شوند

طبق آخرین گزارش‌ها، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته تا برخلاف نسل‌های قبل، در پرچم‌دار آینده خود یعنی گلکسی S22، از تراشه جدید اگزینوس استفاده نکند.

به گزارش وب‌سایت SamMobile، در سری گلکسی S22، خبری از نسخه اگزینوس 2200 نخواهد بود. این بدان معنی است که عضو ارشد خانواده پرچم‌داران سامسونگ، تنها با پردازنده ساخت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهند شد.

در این گزارش هم‌چنین اشاره شده که سامسونگ قصد دارد چیپست پرچمدار خود، یعنی اگزینوس 2200 را در تاریخی جداگانه معرفی کند. با این تفاسیر، گوشی‌هایی نظیر گلکسی S22، گلکسی S22 اولترا، گلکسی +S22، گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z، از این تراشه استفاده نخواهند کرد. با این وجود، در رده تبلت‌ها، سری تب S8 سامسونگ ممکن است به اگزینوس 2200 مجهز شود.

بر طبق گمانه‌زنی‌ها، تراشه اختصاصی سامسونگ از یک پردازنده گرافیکی از سری Radeon AMD و با فرکانس 1300 مگاهرتز استفاده خواهد کرد. پرچم‌دار اگزینوس با استفاده از معماری سه‌‌خوشه‌ای مشابه با اسنپدراگون 8 نسل 1 طراحی شده است، هسته قدرت‌مند این تراشه از سری Cortex X2 تشکیل شده و هسته بزرگ Cortex A710 و هسته کوچک و کم‌مصرف Cortex A510 نیز پیکربندی این چیپست را تکمیل می‌کنند.

سورپرایز جذاب برای طرفداران سامسونگ: خانواده گلکسی S22 فقط با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شوند

گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات گلکسی S22 سامسونگ

طبق گزارش‌های پیشین، پرچم‌دار جدید سامسونگ از بعد طراحی، تفاوت چشم‌گیری با محصولات نسل قبل نخواهد داشت. با این‌حال در بخش سخت‌افزاری، شاهد ارتقا و بهبودهای قابل توجهی خواهیم بود. البته نسخه جدید اولترا از نظر شکل ظاهری و استایل، با دو گوشی دیگر خانواده S22 متفاوت خواهد بود و به سری گلکسی نوت 20 شباهت خواهد داشت. همان‌طور که هر نسل از پرچم‌داران سامسونگ، برگ‌های برنده خود را برای فروش بالا در اختیار دارند، بدون شک سری اولترا نیز از سوی بسیاری از کاربران قدیمی سری نوت، با استقبال مواجه خواهد شد.

پرچم‌دار آینده سامسونگ به نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتز، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو، شارژ بی‌سیم، مقاومت در برابر آب و ویژگی‌های به‌روز دیگر مجهز خواهد بود. این نسل هم‌چنین از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کنند که از شارژ سریع با توان 45 وات نیز بهره خواهد برد. انتظار می‌رود سامسونگ، پرچم‌داران جدید خود را در اوایل سال جاری میلادی (احتمالا در ماه فوریه) به بازار عرضه کند.

هم‌چنین به‌ادعای SamMobile، پنل‌های سوپرامولد استفاده شده در دو سری گلکسی +S22 و گلکسی S22 اولترا قادر هستند در روشنایی استاندارد به عدد 1200 نیت برسند که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود. حداکثر روشنایی این دو مدل نیز 1750 نیت برآورد شده است، این در حالی‌ است که روشنایی استاندارد و حداکثری گلکسی +S21 و سری اولترا، به‌ترتیب به 1300 و 1500 نیت می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مگه این خبر تکذیب نشده؟