مراسم اسکار 2022

مراسم اسکار 2022 با مجری برگزار خواهد شد

پس از گمانه‌زنی‌ها و شایعات فراوان، سرانجام به صورت رسمی تایید شد که پس از سه سال، مراسم اسکار 2022 با مجری برگزار می‌‌شود.

طبق اعلام رئیس شبکه‌ی اِی‌بی‌سی، مراسم اسکار 2022 مجری خواهد داشت اما هنوز مشخص نیست چه کسی این وظیفه را برعهده می‌گیرد یا فهرست نامزدها چه زمانی منتشر می‌شود.

پس از اینکه «کوین هارت» برای چند توییت قدیمی، مورد انتقاد شدید قرار گرفت و از اجرای اسکار کنار رفت، آکادمی به این نتیجه رسید که بهتر است این مراسم را بدون مجری برگزار کند (اتفاقی که از سال 1989، اولین بار بود که رخ می‌داد). مراسم به خوبی پیش رفت و اِی‌بی‌سی تصمیم گرفت دو اسکار بعدی را هم بدون مجری پیش ببرد. زمان‌های خالی با اجراهای مختلف و برنامه‌های جانبی جایگزین شد.

مراسم اسکار 2022

اما امسال شرایط متفاوت خواهد بود. طبق اعلام رئیس شبکه‌ی ای‌بی‌سی، «کریگ ارویچ»، اسکار 2022 مجری دارد اما هنوز مشخص نیست آیا کسی برای اجرا انتخاب شده است یا خیر. آخرین بار، در اسکار 2018 بود که «جیمی کیمل» این مراسم را جلوی آنتن برد.

طبق پیش‌بینی‌ها، نامزدهای اسکار در اوایل ماه فوریه اعلام خواهند شد و می‌توان انتظار داشت همراه با آن، مجری جدید مراسم نیز مشخص شود. ناگفته نماند که اسکار در چند سال اخیر با کاهش شدید مخاطب روبرو شده است و شاید حضور یک چهره‌ی محبوب در رأس مراسم امسال، بتواند شرایط را بهبود ببخشد. با عدم پخش مراسم گلدن گلوب از تلویزیون، حالا آکادمی این فرصت را دارد تا بینندگان بیشتری را جذب کند و بازگشت به فرمول‌های سنتی، شاید آن‌ها را به اهدافشان نزدیک کند.

نود و چهارمین دوره جوایز اسکار در تاریخ «27 مارس 2022» (یکشنبه، 7 فروردین 1401) برگزار می‌شود. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این مراسم، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیا با برگزار شدن دوباره‌ی اسکار همراه با مجری، موافق هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.