پوکو

پوکو F4 پرو پلاس یک قدم به رونمایی نزدیک شد؛ نسخه جهانی شیائومی ردمی K50 پرو پلاس

تاییدیه جدید EEC به دستگاهی اختصاص دارد که احتمالا با نام پوکو F4 پرو پلاس راهی بازار می‌شود. از این گوشی به عنوان نسخه جهانی شیائومی ردمی K50 پرو پلاس اسم می‌برند.

انتظار می‌رود به زودی گوشی پوکو F4 پرو پلاس جانشین پوکو F3 شود که هرگز یک مدل Pro یا +Pro را در کنار خود ندید. صدور تاییدیه EEC نیز نشان می‌دهد که مراحل آماده‌سازی گوشی در حال تکمیل است.

البته این تاییدیه، پرده از مشخصات فنی +POCO F4 Pro برنمی‌دارد؛ اما از روی اطلاعات فاش شده‌ی قبلی، می‌توان گفت که شباهت زیادی با ردمی K50 پرو پلاس خواهد داشت.

تاییدیه پوکو F4 پرو پلاس

به احتمال زیاد، هر دو گوشی به تراشه پرقدرت اسنپدراگون 8 نسل 1 تجهیز خواهند شد؛ هر چند که قدرت گرفتن آن‌ها از تراشه دایمنسیتی 9000 نیز غیرممکن نیست.

سیستم خنک کننده‌ی دوگانه محفظه بخار-مایع، باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات، دیگر ویژگی‌های مورد انتظار پوکو اف 4 پرو پلاس هستند.

اخیرا تایید شد که ردمی کی 50 پرو پلاس در ماه آینده (فوریه) معرفی می‌شود؛ این یعنی چند هفته بعدتر، می‌توانیم منتظر رونمایی از نسخه جهانی آن باشیم.

از آنجایی که پوکو اف 3 در ماه مارس سال گذشته معرفی شده بود؛ محتمل‌ترین زمان برای از راه رسیدن جانشین آن، مارس 2022 (اواخر اسفند یا اوایل فروردین) است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*