پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت 75000 دلاری برای بیت کوین

بسیاری از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال قیمت 75000 دلاری را برای بیت کوین پیش بینی کرده‌اند و معتقدند این امر به زودی محقق می‌شود.

کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که سرمایه گذاری‌های نهادی در این بازار و به خصوص بیت کوین، می‌تواند قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال را تا سقف 75 هزار دلار افزایش دهد.

پیش بینی قیمت 75000 دلاری بیت کوین محقق می‌شود؟

در همین راستا مدیر عامل بانک سِبا (SEBA) که در سوئیس مستقر است، در خصوص چنین سرمایه‌گذاری‌هایی و تاثیر آن بر بیت کوین می‌گوید:

بر این باور هستیم که روند قیمتی صعودی خواهد بود. مطابق مدل‌های قیمتی ما و ارزیابی‌های داخلی از بیت کوین، قیمت هر واحد از این دارایی باید چیزی بین 50000 تا 75000 دلار باشد.

گویدو بوهلر (Guido Buehler) طی آخرین مصاحبه خود اشاره‌ای هم به سرمایه‌گذاری‌های بانک سبا داشت و گفت:

استخرهای دارایی در بانک ما در پی زمان ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری هستند. البته آنها به سرمایه‌پذیرانی نیاز دارند تا بتوانند طبق مقررات سرمایه‌شان را در این بازار مسقر سازند.

صعود بیت کوین

یکی از سوال‌هایی که بسیار زیاد پرسیده می‌شود این است که آیا بالاخره بیت کوین به بالاترین حد خود می‌رسد یا خیر؟ گویدو بوهلر در این زمینه نیز پاسخ می‌دهد:

آنچه برای رسیدن بیت کوین به سقف قیمتی خود نیاز است، زمان خواهد بود نه امکان وقوع چنین امری! سرمایه‌گذاران باید به یک تسلط 40 درصدی در این رمز ارز برسند.

مصاحبه با بوهلر در یکی از کنفرانس‌های مطبوعاتی به نام کریپتو فایننس در سنت موریتز سوئیس برگزار شد و این در حالی بود که بسیاری از کارشناسان و فعالان بازار از سراسر جهان در آنجا حضور داشتند. در خلال صحبت‌های بوهلر، مدیرعامل لجر نیز عقیده خود را بیان کرد که البته مشخص شد بین این دو شخص اختلاف نظرهایی نیز وجود دارد.

پاسکال گوتیه (مدیرعامل لجر) صحبت‌های بوهلر مبنی بر رسیدن بیت کوین به سقف قیمتی‌اش را پذیرفت اما بر خلاف او که سرمایه‌گذاران نهادی را عامل موفقیت می‌داند، بر این باور است که بیت کوین به سطح قیمتی مد نظر می‌رسد اما در این مسیر، سرمایه‌گذاران خرد عامل حیاتی هستند.

پیش بینی بیت کوین

بانک سبا همواره به عنوان یکی از علاقه‌مندان به بازار کریپتو شناخته شده و همین چند ماه پیش دوره سرمایه گذاری سری C خود را با همکاری صرافی FTX و به ارزش 110 میلیون فرانک سوئیس برگزار نمود. در این همکاری شرکت آلامدا ریسرچ (Alameda Research) نیز مشارکت داشت.

در مهر ماه 1400 بود که این بانک به مشتریان خود اعلام کرد که می‌توانند از روی دارایی‌های دیجیتالی خود سود دریافت نمایند. گویدو بوهلر معتقد است که تکنولوژی ورای بیت کوین منجر به تعریف جدیدی از علم مالی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*