تست باتری آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو، گلکسی S21 اولترا را در تست باتری دگزومارک شکست داد

آیفون 13 پرو در تست باتری دگزومارک بالاتر از سامسونگ گلکسی S21 اولترا، موتورولا اج 20 پرو و وان پلاس 9 پرو ایستاد، رقبایی که همگی باتری بزرگ‌تری دارند.

حاصل عملکرد آیفون 13 پرو در تست باتری دگزومارک کسب 76 امتیاز بود. این در حالی است که آیفون ۱۳ پرو مکس با 89 امتیاز، در رتبه سوم این جدول قرار دارد.

تست باتری دگزومارک

باتری 3095 میلی‌آمپر ساعتی آیفون 13 پرو هنگام استفاده ملایم در حالت ‘autonomy’ بیش از 2 روز شارژدهی داشت. این اصطلاح را DXOMARK برای توصیف یک آزمایش جامع به کار می‌برد که موجب سنجش دوام باتری در سناریوهای واقعی می‌شود.

تست دیگر دگزومارک ‘on the go’ نام دارد که عمر باتری را در حین سفر می‌سنجد. این هم یک تست کاربردی است؛ چرا که هنگام سفر، شارژ گوشی به دلایل مختلفی بیشتر مصرف می‌شود. مثلا می‌توانیم به سیگنال‌یابی مداوم در پی گزینش شبکه‌های گوناگون موبایل اشاره کنیم. در این آیتم، باتری آیفون 13 پرو بهتر از حد میانگین گوشی‌های فوق پریمیوم عمل کرد.

تست باتری دگزومارک

همچنین زمان لازم برای رسیدن نشانگر شارژ به 100 درصد، یک ساعت و 34 دقیقه اندازه‌گیری شد؛ اما ظاهرا 9 دقیقه دیگر نیاز است تا باتری 3095 میلی‌آمپر ساعتی گوشی به طور کامل شارژ شود. البته فقط در 49 دقیقه، کاربران می‌توانند به شارژ 80 درصدی دست یابند.

اما چیزی که باعث درخشش بیشتر iPhone 13 Pro شد؛ مصرف پایین انرژی آن، به ویژه هنگام پخش آفلاین ویدیو و استریم ویدیو با اتصال به وای-فای بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*