گلکسی A42 اندروید 12

بروزرسانی اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی A42 منتشر شد

بروزرسانی اندروید 12 در هفته‌های گذشته برای بیشتر گوشی‌های رده بالای سامسونگ منتشر شد. کمپانی کره‌ای اما از مدل‌های میان رده هم غافل نشده؛ نوبتی هم باشد، نوبت سامسونگ گلکسی A42 است.

چند روز پس از گلکسی A52 و گلکسی A52s، حالا کاربران سامسونگ گلکسی A42 به آپدیت One UI 4.0 دسترسی پیدا کرده‌اند. این بروزرسانی مبتنی بر اندروید 12 است و با شماره ورژن A426BXXU3CUL9 می‌آید.

به تازگی روند انتشار آن از لهستان شروع شد و در هفته‌های پیش‌رو به مناطق دیگری هم می‌رسد. بروزرسانی اندروید 12 برای گلکسی ای 42 حامل وصله امنیتی ماه دسامبر 2021 است.

تغییرات سامسونگ گلکسی A42 پس از بروزرسانی

آپدیت One UI 4.0 تمام امکانات استاندارد اندروید 12 را با خود به همراه می‌آورد. مثلا باید به تنظیمات سریع برای دسترسی به دوربین و میکروفون، نشانگرهای جدید، آپشن لوکیشن تقریبی، Material You و Privacy Dashboard اشاره کنیم.

سامسونگ ظاهر رابط کاربری One UI را هم در نسخه جدید، تغییر داده و آن را با ویجت‌های نو شده، حالت تیره (Dark Mode) و صفحه نمایش همیشه روشن (AoD) بهبودیافته و اپ‌های استوک بهتری همراه کرده است. همچنین دکمه‌های Bixby و Bixby Routines نیز حالا بهتر از قبل شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*