قیمت لوازم خانگی

لوازم خانگی باز هم گران شد؛ 8 تا 12 درصد افزایش قیمت

لوازم خانگی باز هم گران شد. طبق آخرین صحبت‌های رئیس اتحادیه لوازم خانگی، تولیدکنندگان 8 تا 12 درصد قیمت کالاها را بالا برده‌اند.

لوازم خانگی باز هم گران شد. طبق گفته‌های رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، طی روزهای اخیر قیمت‌ها حدود 8 تا 12 درصد رشد داشته است.

افزایش قیمت 8 تا 12 درصدی لوازم خانگی

اکبر پازوکی گزارش‌های اخیر افزایش قیمت برخی از اقلام و کالاهای ضروری را تائید کرد و گفت تولیدکنندگان قیمت‌ها را تا دوازده درصد بالا برده‌اند. در این میان بیشترین افزایش قیمت متعلق به یخچال و فریزر و کولر آبی بوده و قیمت ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی همچنان ثابت مانده است.

گرانی لوازم خانگی

برخی از وسایل و لوازم گرمایی مانند بخاری و آبگرمکن نیز طی روزهای اخیر رشد قیمتی را تجربه کرده‌اند. پازوکی می‌گوید، تولیدکنندگان مدعی‌اند که بابت افزایش قیمت‌ها مجوز دارند اما باید بدانند که بازار کشش گران شدن لوازم خانگی را ندارد. وی گفت:

بیشتر شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی هنوز لیست قیمتی خودشان را به فروشندگان نداده‌اند و باید بدانند که قدرت خرید مردم پایین است و اصولا تقاضایی برای خرید در بازار وجود ندارد.

پیش از این نیز شاهد بودیم که دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفته بود قیمت نهاده‌های تولیدی از ابتدای سال تا به الان حدود 39 درصد رشد داشته و از وزارت صمت درخواست کرده بود که به جای قیمت گذاری دستوری روی کالاهای نهایی، روی نهاده‌های مرکز تمرکز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*