تاریخ پخش نسخه دیجیتالی فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست مشخص شد

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست این روزها در سینماهای جهان فرمانروایی می‌کند و اکنون نیز مشخص گردید که نسخه دیجیتالی این فیلم چه زمانی وارد نمایش خانگی خواهد شد.

اگرچه که فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) تنها کمتر از یک ماه است که در سینماها اکران شده، اما تاکنون رکوردهای متعددی را شکسته است. این فیلم که سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول بوده، توانسته بهترین آمار فروش فیلم در سینماها طی دو سال اخیر را به ثبت برساند و علاوه بر اینکه تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم کمپانی سونی گردید، در بین پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان نیز قرار گرفت.

با این عملکرد فوق العاده در این مدت زمان کم، کمپانی سونی از تمام شرایط استفاده خواهد که تا این فیلم همچنان در مسیر موفقیت قرار داشته باشد. طبق گزارشاتی که اخیراً منتشر گردید، به دلیل نگرانی‌های راجع به یک سویه از ویروس کرونا، اومیکرون، تاریخ اکران فیلم موربیوس (Morbius) از ماه ژانویه به ماه آوریل با تأخیر مواجه شد تا همچنان کانون توجهات به سمت فیلم مرد عنکبوتی باشد.

در حالی که رفته رفته استقبال مخاطبان از فیلم راهی به خانه نیست در سینماها رو به کاهش است، کمپانی سونی قصد دارد این فیلم را در نمایش خانگی منتشر کند تا سوی جدیدی از استقبال مخاطبان به وجود آید.

نسخه دیجیتالی راهی به خانه نیست چه زمانی پخش خواهد شد؟

طبق گزارش Vudu، فروشگاه ویدیوهای دیجیتالی و سرویس استریم و پخش آنلاین آمریکایی که متعلق به شرکت رسانه‌ای Fandango Media است، اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم راهی به خانه نیست از تاریخ 28 فوریه 2022 (9 اسفند 1400) در دسترس خواهد بود. طرفداران می‌توانند هم اکنون نسخه کیفیت فوق العاده 4K این فیلم را قیمت 19.99 دلار پیش خرید کنند.

نسخه دیجیتالی این فیلم در سرویس‌های استریم و پخش آنلاین آمازون پرایم ویدیو، اپل تی وی، گوگل پلی و Vudu در دسترس خواهد بود.