ارسال ویدیوی 60 ثانیه ای به استوری اینستاگرام

کپی کاری اینستاگرام از تیک تاک؛ اسکرول عمودی به استوری ها می‌آید

استفاده از قابلیت‌های تیک تاک در اینستاگرام پایانی ندارد و حالا در جدیدترین کپی کاری اینستاگرام، اسکرول عمودی استوری ها مانند تیک تاک به این شبکه اجتماعی خواهد آمد.

تیک تاک توانست در مدتی کوتاه با ایده‌های جذابش، به یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در تمام جهان تبدیل شود. از همان ابتدا، اینستاگرام توجه زیادی به تیک تاک داشت. اضافه شدن قابلیت ریلز، یکی از بزرگ‌ترین کپی کاری‌های اینستاگرام از تیک تاک بود اما این پایان ماجرا نیست. حالا اینستاگرام می‌خواهد بیشتر از همیشه به رقیبش شبیه شود و در کشور برزیل، قابلیت اسکرول عمودی استوری ها برای تعدادی از کاربران فعال شده است.

قابلیت اسکرول عمودی استوری ها در اینستاگرام

اینستاگرام در ماه فوریه سال گذشته میلادی اعلام کرده بود در حال توسعه قابلیت اسکرول عمودی در بخش استوری‌ها است. حالا پس از گذشت حدود یک سال، این ویژگی در نهایت برای برخی از کاربران فعال شده است.

حالا با اسکرول عمودی کاربران می‌توانند از استوری یک کاربر به کاربری دیگر بروند و با اسکرول افقی نیز می‌توانید استوری‌های بعدی یا قبلی یک کاربر را مشاهده کنید. در کنار کشور برزیل، کاربران اینستاگرام در کشور ترکیه نیز اضافه شدن این ویژگی را تایید کرده اند.

هنوز مشخص نیست این ویژگی اینستاگرام چه زمانی برای تمام کاربران و کاربران ایرانی فعال شود اما با توجه به سابقه اینستاگرام، احتمالا اسکرول عمودی استوری‌های اینستاگرام به این زودی‌ها در کشور ما فعال نشود. البته ممکن است این ویژگی، به هیچ وجه به صورت گسترده برای کاربران فعال نشود. در صورتی که کاربران بازخورد خوبی به این قابلیت نداشته باشند، احتمالا اینستاگرام از انتشار عمومی آن خودداری کنند.

در هر صورت به نظر نمی‌رسد اضافه شدن این اسکرول عمودی استوری‌، پایان کپی کاری‌های اینستاگرام از تیک تاک و دیگر شبکه‌های اجتماعی باشد. احتمالا در آینده ویژگی‌های دیگری از دیگر شبکه‌های اجتماعی به اینستاگرام بیایند. اخبار مربوط به این شبکه اجتماعی را می‌توانید از صفحه مخصوص اینستاگرام در وبسایت گجت نیوز پیگیری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*