از این پس تبلت‌های سرفیس مایکروسافت را با ویندوز ۱۰ خریداری کنید

مایکروسافت می خواهد طیف وسیعی از کاربران را به ویندوز جدید خود جذب کند و درنتیجه طبیعی است که تبلت‌های سرفیس این شرکت از ویندوز ۱۰ پشتیبانی کنند.بر همین اساس این کمپانی تمام تبلت های سرفیس خود را به ویندوز ۱۰ مجهز کرده و از این پس کاربران می توانند این گجت ها را به صورت پیش فرض با سیست عامل جدید مایکروسافت خریداری کنند.

مایکروسافت تمامی تلاش خود را برای عرضه ویندوز ۱۰ بکار گرفته است تا واکنش‌های منفی کاربران نسبت به ویندوز ۸ را جبران کرده و تمامی کاربران ویندوز را روی یک پلتفرم واحد متمرکز کند. این شرکت برای کاربرانی که از ویندوز ۷ و ۸.۱ استفاده می کنند امکان آپگرید رایگان به ویندوز ۱۰ و استفاده از آن تا مدت یکسال را فراهم کرده است تا اسقبال از این ویندوز بیشتر شود. پنجشنبه گذشته، سیستم عامل جدید مایکروسافت در مدت بسیار کمی پس از انتشار رسمی بر روی بیش از ۱۴ میلیون دستگاه نصب شد و این نشانه استقبال زیاد مردم از این ویندوز بود.

فروشگاه آنلاین مایکروسافت نشان می دهد که سری تبلت های ارزان قیمت تر سرفیس با ویندوز ۱۰ نسخه خانگی ارائه می شوند و نسخه های بالاتر و گرانتر سرفیس پرو ۳ نیز با نسخه پرو ویندوز ۱۰ عرضه خواهند شد.

مایکروسافت تبلت‌های سرفیس ۳ خود را با کانفیگ‌های مختلف و تخفیف های متفاوت در اختیار کاربران خود قرار داده داست.قیمت تبلت مدل ۲۵۶ گیگابایت به همراه پردازنده Core i5 در سایت مایکروسافت از ۱,۱۴۹ به ۱,۲۹۹ دلار رسید. مدل ۲۵۶ گیگابایت نیز با پردازنده Core i7 از ۱,۵۴۹ به ۱,۳۹۹ دلار تخفیف خورد. مدل ۵۱۲ گیگابایت با پردازنده Core i7 از ۱,۹۴۹ به ۱,۷۹۹ دلار رسید. البته این تخفیف های مایکروسافت تنها برای مدت زمانی محدود بود که به پایان رسید.

تمام تخفیف های بالا تنها برای دستگاه های دارای ۸ گیگابایت رم ارائه شدند و برای دو مدل دیگر که دارای ۴ گیگابایت رم هستند تخفیفی ارائه نشد. سرفیس پرو ۳ یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی با رزولوشن (۲۱۶۰x1440 (QHDپیکسل دارد و به همراه قلم سرفیس و ویندوز ۱۰ پرو ارائه می شود.

سرفیس ۳ کمی ارزان تر از برادر خود یعنی پرو ۳ است و دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۸ اینچی با رزولوشن (۱۹۲۰x1080 (FullHD پیکسل است. علاوه بر آن با یک سال اشتراک آفیس ۳۶۵ نسخه شخصی و ویندوز ۱۰ نسخه خانگی ارائه می شود. مایکروسافت نسخه جدید سرفیس ۳ را عرضه کرده است که علاوه بر قابلیت اتصال به وای فای، قابلیت اتصال شبکه ۴G LTE را نیز دارد. البته این نسخه هنوز برای فروش آنلاین در سایت مایکروسافت قرار داده نشده است.

منبع : Cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*