گوشی هوشمند تاشو ال جی Wine Smart معرفی شد

کمپانی ال جی ، چند روز پیش از گوشی هوشمند تاشو جدید خود با نام LG Gentle در کره جنوبی رونمایی کرد.حالا ال جی نسخه جدیدی از این محصول را معرفی کرده است که به زودی به بازار سایر کشورهای جهان خواهد رسید.این گوشی که نسخه بین المللی جنتل است با نام Wine Smart روانه بازار خواهد شد . Wine Smart مجهز به اندروید Lollipop بوده و از آخرین اپلیکیشن‌ها و فایل‌های چندرسانه‌ای پشتیبانی می‌کند.با گجت نیوز همراه باشید.

مشخصات کلیدی گوشی ال جی Wine Smart :

·        پردازنده: ۱.۱ گیگاهرتز ۴ هسته‌ای

·        نمایشگر: ۳.۲-inch HVGA (480×320)

·        حافظه: ۴GB ROM / 1GB RAM / MicroSD

·        دوربین: پشت ۳ مگا پیکسل، جلو VGA

·        باطری: ۱۷۰۰ میلی آمپر ساعت (قابل تعویض)

·        سیستم عامل: Android 5.1.1 Lollipop

·        اندازه: ۱۱۷.۷ x 58.7 x 16.6 میلی‌متر

·        وزن: ۱۴۳ گرم

·        شبکه: ۴G LTE / HSPA+ 42Mbps (3G)

·        اتصال: Wi-Fi 802.11 b, g, n / Bluetooth 4.1 / USB 2.0

·        رنگ‌ها: زرشکی کبود، سورمه‌ای تیره

Wine Smartحس نوستالژی گوشی‌های تاشو را با کاربری آسان گوشی‌های هوشمند ترکیب کرده است. به لطف بازخوردهای مثبتی که ال‌جی از نسخه اولیه Wine Smart که سال گذشته در کره معرفی شد دریافت کرد، به منظور تبدیل بی‌نقص گوشی تاشو به گوشی هوشمند این شرکت آخرین مدل این گوشی را با ویژگی‌های چندرسانه‌ای پیشرفته‌تری بهینه کرده است.

Wine Smart جدید برای اجرای بدون مشکل آخرین اپلیکیشن‌ها به اندروید Lollipop 5.1.1 مجهز شده است. به منظور بهینه‌سازی واقعی Wine Smart برای طرفداران گوشی‌های تاشو، ال‌جی برای استفاده از کلیدهای مهم و تایپ دقیق و آسانصفحه کلیدی سه در چهار در این گوشی تعبیه کرده است. کلیدهای مهم در نظر گرفته شده شامل شماره‌گیر، دفترچه تلفن، پیامک و دوربین هستند. آیکون‌های بزرگتر از معمول به طور کامل از امکانات صفحه نمایش شفاف ۳.۲ اینچی HVGA بهره برده‌اند. Wine Smart از قابلیت Safety Care ال‌جی بهره می‌برد که می‌تواند هر زمان که کاربر نیاز به کمک فوری داشته باشد به طور خودکار هشدارهای اورژانسی و موقعیت لحظه به لحظه را به شماره‌ تلفن‌های از پیش تعیین شده ارسال کند.

گوشی هوشمند LG Wine Smart از اواخر این ماه ابتدا در بازارهای فرانسه، ایتالیا، لهستان، اسپانیا، قزاقستان، ژاپن و انگلستان  عرضه خواهد شد.جزئیات قیمت‌ها و سایر شرایط در زمان رونمایی به صورت منطقه‌ای اعلام می‌شود.

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گوشی فوق العادی زده اگه کارکردش خوب باشه