قیمت نسخه T-Mobile دو گوشی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج هم کاهش یافت

به نظر می رسد که سامسونگ عجله بسیاری برای فروش پرچم داران جدید خود یعنی دو گوشی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج داشته باشد.درست یک هفته پیش یعنی هشتم مرداد بود که سامسونگ قیمت گلکسی S6 و S6‌ اج را در بسیاری از مناطق جهان کاهش داد .حالا پس از یک هفته این کمپانی اعلام کرده که قیمت نسخه تحت قرارداد T-Mobile این دو گوشی در بازار آمریکا را هم کاهش می دهد.سامسونگ دلیل این اقدام خود را کمک به فروش بیشتر این محصولات عنوان کرده است.

علاقه‌مندان برای خرید گوشی‌های گلکسی S6 و S6 اج تحت قرارداد T-Mobile از این پس می‌توانند نسخه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی این محصولات را ۱۰۰ دلار کمتر از قیمت اولیه در نظر گرفته شده برای آن خریداری کنند. همچنین قرار است مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی‌ها هم ۲۰۰ دلار ارزان‌تر از قیمت اولیه به فروش برسد.

alaxy-S6-and-S6-edge-1

لازم به ذکر است که در حال حاضر مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی گلکسی S6 با قیمت ۵۷۹ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن ۶۵۹ دلار به فروش می‌رسد. همچنین مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی گلکسی S6 اج ۶۷۹ دلار و نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی آن ۷۵۹ دلار در بازار فروخته می‌شود.

البته گوشی‌های S6 و S6 اج با وجود این کاهش قیمت همچنان جزو گوشی‌های گران‌قیمت بازار محسوب می‌شوند. اما سامسونگ امیدوار است با این اقدام در آینده فروش بیشتری از این گوشی‌ها به دست آورد.

منبع : gsmarena