اولین تصاویر از آیفون SE 3 2022 منتشر شد

نخستین تصاویر آیفون SE 3 2022 اپل توسط یک افشاگر منتشر شد. این رندرها اگر واقعی باشند، آیفون اس ای ۳ ظاهری شبیه به آیفون XR اپل خواهد داشت.

طرفداران اپل می‌توانند ماه مارس یا آوریل آینده با جدیدترین گوشی اقتصادی آی او اسی، آیفون SE 3 2022 ملاقات کنند. این گوشی در زیر قاب خودش قطعاتی از گوشی آیفون ۱۳ را به ارث برده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به چیپست A15 Bionic و پشتیبانی از اینترنت 5G اشاره کرد.

در حالی که گزارش‌های قبلی نشان می‌داد این گوشی همچنان از طراحی آیفون ۸ و یک نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD استفاده خواهد کرد، اما رندرهایی که روز گذشته منتشر شده نشان می‌دهد این گوشی ظاهری شبیه به آیفون XR اپل دارد.

آیفون SE 3 2022

افشاگر این رندرها که با نام کاربری xleaks7 در توییتر فعالیت می‌کند، می‌گوید هنوز طراحی کامل این گوشی مشخص نشده است. بنابراین نمی‌دانیم که آیا نمایشگر آیفون اس ای ۳ از نمایشگر ۵.۶۹ اینچی آیفون XR کوچک‌تر است یا خیر. با این حال این نمایشگر برخلاف آیفون‌های گران قیمت‌تر اپل از فناوری LCD بهره‌مند خواهد بود.

رندرهای جدید آیفون SE 3 2022 ظاهر پشتی و جلوی این گوشی را به خوبی نشان می‌دهد. ظاهراً اپل تصمیم گرفته روی این گوشی از یک نمایشگر با طراحی ناچ استفاده کند که می‌تواند به معنای حضور سیستم تشخیص چهره فیس آیدی در آن باشد. اما احتمال اینکه اپل برای مهار هزینه‌ها و پایین نگه داشتن قیمت گوشی از یک حسگر اثر انگشت روی فریم جانبی گوشی استفاده کند بیشتر است؛ درست مثل آیپدهای جدید که این حسگر را روی فریم خود جای داده‌اند. در پشت این گوشی هم ظاهراً فقط یک لنز دوربین حضور خواهد داشت.

آیفون SE 3 2022

هنوز نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که آیفون SE جدید از طراحی آیفون X الهام می‌گیرد یا شبیه نسل گذشته خودش خواهد بود که سال ۲۰۲۰ عرضه شد. بسیاری از گزارش‌ها نشان می‌دهد طراحی این گوشی امسال هم بدون تغییر می‌ماند و برای ملاقات با یک آیفون SE جدید باید ۲ سال دیگر صبر کنیم. ما همچنین شنیده‌ایم اپل می‌خواهد ناچ را از روی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس حذف کند و به سبک گوشی‌های اندرویدی یک حفره روی صفحه قرار دهد.

به هر ترتیب، بهار امسال زمانیست که بعد از ۲ سال می‌توانیم با نسل جدید گوشی اقتصادی iPhone SE ملاقات کنیم. تا آن زمان قطعاً اطلاعات بیشتری از این گوشی به بیرون درز پیدا می‌کند. البته همه چیز بستگی به شرایط همه‌گیری کرونا در جهان نیز دارد. همچنین احتمالاً اپل امسال هم کنفرانس WWDC 2022 را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینا همش جرته مردم باور نکنید اصلا با اینکه همه جا زدن شایعست الکیه!!!!