ظرفیت اینترنت بین الملل

1000 گیگابایت از ظرفیت اینترنت بین الملل ایران قطع شد؛ گزارش کندی شدید در سراسر ایران

با اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، 1000 گیگابایت از ظرفیت اینترنت بین الملل ایران قطع شده است و باز هم گزارش‌هایی از کندی شدید اینترنت در سراسر کشور به گوش می‌رسد.

مرکز عملیات شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد هزار گیگابایت از ظرفیت بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل قطع دو مسیر فیبر نوری در گرجستان از ساعت 14:30 امروز قطع شده است. گفته می‌شود با پیگیری‌هایی که این مرکز انجام داده، این اختلال و قطعی تا ساعاتی دیگر برطرف خواهد شد.

در یکی دو ماه اخیر نیز اخباری از قطع کابل‌های فیبر نوری دریایی به سمت قطر منتشر شده بود که به دنبال آن 430 گیگابایت از پهنای باند اینترنت کشور از دسترس خارج شد. چند روز پیش، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور اعلام کرد ظرفیت قطع شده از پهنای باند بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت به ظرفیت اینترنت سراسری کشور بازگشته است.

حالا دوباره با قطع 1000 گیگابایت از ظرفیت بین الملل، گزارش‌هایی از اختلال و کندی شدید اینترنت در سراسر کشور به گوش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینا همش کار خودتو عیسی. از موقعی که تو اومدی ریده شد تو اینترنت. این بشر باید برکنار بشه وگرنه بدتر میشه. بشری زد اینترنت

  2. اینا دارن یه غلطی میکنن. این بهونه ها رو به دروغ به مردم میدن. با توجه به این که قرارداد ننگین 25 ساله با چین کمونیست از امروز اجرایی می شود. قراردادی که چین مالک همه منابع کشور میشود و آن ها را می‌بلعد و در عوض از حضرات محافظت می کند به دین گونه که: دادن تجهیزات نظامی و سرکوب. ملی (میلی) کردن اینترنت، داخلی سازی همه چیز (گوشی لپتاپ و…) تجهیزات نظارتی و امنیتی و حتی نیروی نظامی. خلاصه صد رحمت به ترکمنچای. 25 سال دیگه ایرانی وجود نخواهد داشت اگر ما امروز بی تفاوت باشیم…