اسمارت فون موتورولا

موتورولا در حال کار روی یک ابر اسمارت فون با دوربین 200 مگاپیکسلی و مشخصات شگفت انگیز است

ظاهرا موتورولا در حال تولید یک پرچمدار است که حتی از گوشی اج ایکس 30 هم مشخصات بهتری دارد. این ابر اسمارت فون موتورولا با تراشه 4 نانومتری و دوربین 200 مگاپیکسلی توصیف شده است.

بر اساس یک افشاگری جدید، ابر اسمارت فون موتورولا با اسم رمز Frontier در دست ساخت قرار دارد. مانند موتورولا اج ایکس 30 این گوشی هم یک صفحه نمایش اولد 6.67 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتز خواهد داشت. همچنین از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 هم اسم برده شده است؛ اما نه لزوما اسنپدراگون 8 نسل 1 ساخت سامسونگ!

صحبت از یک تراشه 4 نانومتری ساخت TSMC است. پیش‌تر هم چنین شایعاتی پخش شده بود؛ به ویژه پس از مشکلاتی که در خط تولید چیپست سامسونگ پیش آمد. منبع ما حتی به شماره مدل SM8475 اشاره کرده و تراشه جدید را اسنپدراگون 8 نسل 2 نامیده است.

ترکیب حافظه 8+128 و 12+256 گیگ، دیگر مشخصات سخت افزاری منتسب به Motorola Frontier هستند.

اما شاید برگ برنده این ابر اسمارت فون موتورولا سنسور 200 مگاپیکسلی S5KHP1 سامسونگ باشد که با سنسور 50 مگاپیکسلی S5KJN1SQ03، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی همراهی خواهد شد.

برای دوربین سلفی هم می‌توانیم انتظار سنسور 60 مگاپیکسلی OmniVision OV60A را داشته باشیم؛ همان چیزی که در موتورولا اج X30 نیز وجود دارد.

ویژگی‌های ممتاز این گوشی مرموز، به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ زیرا گفته می‌شود از شارژ کابلی 125 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات هم پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*